معمای شماره 10 در تیم فوتبال ” پرسپولیس “


با بازگشت احمدزاده، دو مدعی برای شماره 10 وجود دارد. شریفی که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و البته کار خاصی در پرسپولیس نکرده و احمدزاده که خاطرات خوبی با پیراهن شماره 10 پرسپولیس دارد. نوشته معمای شماره 10 در تیم فوتبال ” پرسپولیس “ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

معمای شماره ۱۰ در تیم فوتبال ” پرسپولیس “

دو مدعی برای شماره ۱۰ پرسپولیس وجود دارد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۲۴
معمای شماره 10 در تیم فوتبال ” پرسپولیس “

با بازگشت احمدزاده، دو مدعی برای شماره ۱۰ وجود دارد. شریفی که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و البته کار خاصی در پرسپولیس نکرده و احمدزاده که خاطرات خوبی با پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد احمدزاده بعد از یک فصل دوری از پرسپولیس به باشگاه سابقش برگشت و قرارداد ۳ ساله‌ای با سرخپوشان امضا کرد. احمدزاده پیش از سفر به لهستان شماره ۱۰ پرسپولیس بود و جدایی‌اش باعث شد شماره ۱۰ به شریفی برسد. حالا با بازگشت احمدزاده، دو مدعی برای شماره ۱۰ وجود دارد.
شریفی که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و البته کار خاصی در پرسپولیس نکرده و فرشاد احمدزاده که خاطرات خوبی با پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس دارد. احمدزاده برای رسیدن به پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس باید منتظر جدا شدن شریفی یا پایان قراردادش باشد و به همین دلیل در روز ثبت قرارداد از شماره پیراهنش رونمایی نشد.
منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها