برگزاری بیش از 500 برنامه دهه کرامت در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری


برگزاری بیش از 500 برنامه دهه کرامت در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

دبیر اجرایی شورای هماهنگی دهه کرامت چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از 500 برنامه دهه کرامت در کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: برنامه های دهه کرامت از 13 تا 23 تیر سال جاری با محوریت کانون های مساجد استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان ، محمدرضا مظاهری افزود: طبق جلسات و هماهنگی های انجام شده امسال بیش از ٥٠٠ برنامه به مناسبت دهه کرامت برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی دهه کرامت چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: برنامه های دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۳ تیر سال جاری همزمان با سراسر کشور با محوریت کانون های مساجد استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان محور اصلی برگزاری برنامه های دهه کرامت در استان شناخته شده است ابراز کرد: سایر دستگاه های فرهنگی و مذهبی استان در برگزاری برنامه های دهه کرامت همکاری دارند.

مظاهری به برخی از برنامه های دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات شورای هماهنگی دهه کرامت استان با حضور دستگاه های عضو برگزاری گفتمان های دینی با محوریت خانواده حجاب پرور و حضور خادمان حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) در استان تحت عنوان جشن های زیر سایه خورشید از جمله برنامه های دهه کرامت در استان است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه به برگزاری «جشن دختران خورشید» در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: این برنامه با هدف تجلیل از دختران نمونه و الگو در زمینه های مختلف با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در شهرکرد برگزار می شود.

وی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی با محوریت کتابخانه های مساجد، برپایی نمایشگاه های کتاب با موضوع سیره اهل بیت (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام)، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شمس الشموس و برگزاری اردوهای قم، جمکران و مشهد مقدس توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد را از دیگر برنامه های دهه کرامت در استان عنوان کرد.

مظاهری ابراز کرد: برگزاری سلسله نشست های تبیین سیره رضوی در مساجد، برگزاری ۴۵۰ جشن دهه کرامت در مساجد با اجرای برنامه های شاد و متنوع، جشن های کتابخوانی رضوی و انعکاس اخبار، رویدادها، جشن ها و همایش ها از طریق صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری شبستان از دیگر برنامه های دهه کرامت در استان است.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی دهه کرامت چهارمحال و بختیاری، مصاحبه تلویزیونی دبیر اجرایی شورای هماهنگی دهه کرامت استان در صدا و سیما و تشریح برنامه ها، برپایی ایستگاه های مهربانی به رسم اهل بیت (علیهم السلام) و توزیع نذری کریمانه را از دیگر برنامه های دهه کرامت در استان برشمرد.

46

کد خبر 1273462

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید