مدارس سیلزده لرستان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد


مدارس سیلزده لرستان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد

خرم آباد - ایرنا - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مدارس سیلزده لرستان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، داریوش ورناصری روز دوشنبه در حاشیه آئین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولویت نخست نوسازی مدارس در لرستان رساندن مدارس آسیب دیده ناشی از سیل به ابتدای مهرماه است.

وی اظهار داشت: اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده است که در مهرماه این مدارس به هر شکل ممکن بهره برداری شوند.

ورناصری افزود: تعداد بخاری‌های نفتی غیر استاندارد در لرستان بیش از سایر استان‌ها است و رفع این مشکل تأمین اعتباری کامل شده و بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته که اولین مرحله اعتبار نیز هفته گذشته ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در ابتدای مهرماه نباید در مناطق گاز کشی شده از بخاری‌های نفتی در مدارس استفاده شود.

وی اظهار داشت: اکنون سه هزار کلاس درس با بخاری نفتی در استان لرستان داریم که در سطح کشور ۲۵ هزار کلاس درس وجود دارد و با جدیت جمع اوری این بخاری‌ها پیگیری می‌شود.

ورناصری گفت: برچیدن مدارس خشتی و گلی در سطح کشور از اولویت‌ها است و تأمین اعتبار شده است و در لرستان مدارس سنگی وجود دارد که پس از جمع آوری مدارس خشتی و گلی برچیدن مدارس سنگی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: تکیمل طرح‌های نیمه تمام دولتی و خیری در دستور کار است و بخش اعتبارت ملی تأمین شده و امید است استان نیز اقدام نمایدتا این طرح‌ها به سرانجام برسد.

۷۲۷۴/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر