پزشک متخصص قلب و عروق جذب بیمارستان دیر شد


پزشک متخصص قلب و عروق جذب بیمارستان دیر شد

بوشهر - ایرنا - سرپرست بیمارستان امام هادی دیر استان بوشهر گفت: با تلاش های صورت گرفته برای رضایت مندی مردم، یک پزشک متخصص قلب و عروق در این بیمارستان مستقر شد.

حسن حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این پزشک متخصص قلب و عروق به صورت پاره وقت در بیمارستان امام هادی دیر مردم را معاینه می‌کند.

وی گفت: تصمیم داریم با بکارگیری تجهیزات و امکانات چرخه درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان دیرتکمیل و موجب رضایت مندی مردم فراهم شود.

سرپرست بیمارستان امام هادی دیر بیان کرد: در هفته گذشته نیز با جذب یک پزشک متخصص، بخش اطفال این بیمارستان راه اندازی شد.

وی در ارتباط با سیاست جدید وزارت خانه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس سیاست جدید این وزارتخانه در آینده نزدیک بیمارستان‌های بزرگ موظف هستند بیمارستان‌های کوچک را تحت پوشش خدماتی و درمانی خود قرار دهند که با این طرح بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برای بیمارستان امام هادی دیر خدمات درمانی انجام خواهد داد.

حیدری که علاوه بر سرپرستی بیمارستان امام هادی دیر مسئولیت بیمارستان امام خمینی کنگان را نیز به عهده دارد اظهارداشت: اجرای برنامه حضور پزشکان متخصص در بیمارستان امام خمینی کنگان رضایت بخش است و متخصصان رشته‌های جراحی عمومی، زنان و زایمان، بیهوشی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب در بیشتر شیفت‌ها در بیمارستان حضور دارند و به ارایه خدمات به بیماران بویژه بیماران اورژانس می‌پردازند که این امر منجر به تعیین تکلیف سریع‌تر بیماران و رضایت مندی مراجعان شده است.

شهرستان دیر با بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۷/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!