نجار: هیچ سیل‌زده لرستانی در چادر زندگی نمی‌کند


نجار: هیچ سیل‌زده لرستانی در چادر زندگی نمی‌کند

ایرنا نوشت: رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هیچ سیل‌زده‌ای در لرستان از چادر به عنوان جایگاه اسکان استفاده نمی‌کند و بسیاری از چادرها در مناطق سی‌لزده جمع آوری شده است.

به گزارش ایرنا اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان در محل استانداری افزود: در شهر معمولان و برخی روستاها مثل چم‌شهران اسکان موقت انجام و مبالغ انتقال اسکان موقت به دائم به بسیاری از افراد پرداخت شده، عنوان کرد: در برخی مکان‌ها افرادی هستند که در جایی اسکان پیدا کرده و چادرها را به دلایل مختلف حفظ کرده‌اند که مقرر شده با همراهی مردم ۲ تا سه روز آینده جمع‌آوری شوند.
وی اضافه کرد: برخی چادرها کاملاً خالی است و برخی نیز افرادی شبانه برای مراقبت از چادر در محل حاضر می‌شوند که این چادرها نیز باید به زودی جمع آوریی شوند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: چادرهایی در برخی حواشی جاده نیز ایجاد شده که احتمال بروز تصادف و حادثه وجود دارد.

نجار ادامه داد: همانطور که ۳۵ هزار واحد زلزله زده کرمانشاه نوسازی و ۶۵ هزار واحد تعمیر شد در مناطق سیل زده نیز دولت با همکاری احاد مردم به وظایف خود عمل می‌کند.

وی همچنین خواستار تسریع در روند توزیع لوازم خانگی شد و اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد در محور آسیب دیده خرم آباد - پلدختر باید حضور پلیس راهور در این مسیر جدی تر باشد.
سیل فروردین امسال ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به زیرساخت‌های لرستان خسارت زد و ۳۵ هزار واحد مسکونی را متضرر کرد.

64231
کد خبر 1271788

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز