جزییاتی از پرده آخر نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال


جزییاتی از پرده آخر نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال

آیین اختتامیه و اعلام آثار برگزیده، پرده آخر نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال خواهد بود. اگرچه برگزاری این جشنواره نقطه آغاز بسط و گرامیداشتِ نقش و نفوذ هنرهای دیجیتال به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این جشنواره که توسط دانشگاه هنر تهران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور برگزار می‌شود، در روز پنجشنبه ۳۰ خرداد با برگزاری آیین اختتامیه در تالار اجتماعات فرهنگستان هنر و اعلام آثار برگزیده به پایان خواهد رسید.

در این آیین که با حضور منصور غلامی (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات)، غلامرضا غفاری (معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف)، علیرضا اسماعیلی (رئیس فرهنگستان هنر)، نمایندگانی از وزارت کشور، سایر حامیان جشنواره و جمعی از هنرمندان و متخصصان حوزه هنرهای دیجیتال برگزار خواهد شد، پس از استماع گزارش حسن سلطانی (رئیس دانشگاه هنر و دبیر جشنواره)، آثار برگزیده در دو بخش آزاد و آسیب‌های اجتماعی اعلام و جوایز برگزیدگان اعطا خواهد شد.

در قالب برنامه‌های جنبی جشنواره، در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۹ خردادماه سلسله نشسته‌ای علمی و پژوهشی در تالار همایش‌های فرهنگستان هنر برگزار شد و نمایشگاهی از آثار منتخب جشنواره در قالب تصویرگری، عکس، فیلم و هنر اجرایی تا روز اول تیرماه در تالار آیینه فرهنگستان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1271632

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی