بانک‌ها پرمصرف‌ترین مشترکان برق در خراسان شمالی


بانک‌ها پرمصرف‌ترین مشترکان برق در خراسان شمالی

قائم مقام شرکت برق خراسان شمالی گفت: بانک‌ها پرمصرف‌ترین مشترکان برق در خراسان شمالی هستند.

‌علیخانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: در سال گذشته بانک‌های این استان جز پرمصرف‌ترین مشترکان این استان بودند و هم اینکه ساعت کاری خود را در فصل تابستان تغییر ندادند.

وی ادامه داد: به همین دلیل در سال جاری اکیپ‌هایی را تشکیل خواهیم داد و این اکیپ‌ها به بانک‌ها سرکشی خواهند کرد و دماسنج‌هایی را مورد استفاده قرار خواهند و اگر دمای هوا در این مکان‌ها کمتر از ۲۴ درجه سانتی گراد (درجه دمای رفاه اعلام شده) باشد، اخطار کتبی دریافت خواهند کرد.

علیخانی اظهار کرد: از سوی دیگر اگر اخطارهای کتبی به بیش از دو مورد برسد، برق آن بانک قطع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های هواشناسی تابستان امسال گرم‌تر از سال گذشته است، تصریح کرد: میزان مصرف برق در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته‌، این درحالی است که خرداد ماه سال جاری چندان گرم نبوده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: پیش بینی می‌شود حداقل در تابستان سال جاری میزان مصرف برق در استان هفت تا ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی در ادامه توضیح داد: از واحدهای صنعتی و کشاورزی درخواست شده در صورتی‌که در فصل تابستان در طول روز چهار ساعت مصرف برق نداشته باشند، پول برق آنها طی آن مدت رایگان خواهد بود.

قائم مقام شرکت برق خراسان شمالی همچنین از ارائه پیشنهاد به منظور شروع ساعت کاری در فصل تابستان یک ساعت جلوتر خبر داد و گفت: این طرح در تابستان سال گذشته انجام شد و ساعت کاری یک ساعت زودتر آغاز می‌شد و ساعد پایان کاری نیز به ساعت ۱۳ می‌رسد و امیدواریم به منظور کاهش مصرف برق با اجرای این طرح موافقت شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران