مقدسی توجه بیشتر وزارت علوم به مراکز دانشگاهی استان مرکزی را خواستار شد


مقدسی توجه بیشتر وزارت علوم به مراکز دانشگاهی استان مرکزی را خواستار شد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت علوم می‌بایست توجه بیشتری به مراکز دانشگاهی استان مرکزی داشته باشد و بین این قطب صنعتی کشور و سایر استان‌هایی که از ظرفیت‌های صنعتی برخوردار نیستند، تفاوت قائل شود.

به گزارش ایسنا سید مهدی مقدسی در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی اراک و قدردانی از رئیس سابق آن، بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت اعضای هیأت امنای دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: بسیاری از افرادی که در حال حاضر در هیأت امنای دانشگاه‌های استان مشغول به فعالیت هستند، در ابتدا با تجربه و علاقه وافری وارد این حوزه کاری شده اند که این مهم، توجه و حمایت‌های بیشتری از این افراد را به منظور استفاده از ظرفیت‌های استان می‌طلبد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های اصلی صنعت کشور به حساب می‌آید، وزارت علوم می‌بایست توجه بیشتری به مراکز دانشگاهی این استان داشته باشد و بین این قطب صنعتی کشور و سایر استان‌هایی که از ظرفیت‌های صنعتی برخوردار نیستند، تفاوت قائل شود.

مقدسی با بیان اینکه هویت دانشگاه صنعتی اراک در چهارمین قطب صنعتی کشور به خوبی شناخته نشده است، تاکید کرد: دانشگاه صنعتی اراک باید محور فعالیت‌های صنعتی استان باشد و این درخواست تمام مجموعه استان از مقام عالی وزارت کشور است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از تمام پتانسیل‌های علمی استان، بیان کرد: امسال، سال شکوفایی و بالندگی دانشگاه‌های کشور است و امیدواریم علیرغم تمام مشکلاتی که کشور در سال جاری با آن مواجه است، بتوانیم بیش از گذشته شاهد اثربخشی دانشگاه‌ها در حوزه‌های اقتصادی باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند