سم پاشی بیش از 5000 هکتار از اراضی گچساران علیه ملخ‌ها


سم پاشی بیش از 5000 هکتار از اراضی گچساران علیه ملخ‌ها

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان گچساران گفت: تا کنون بالغ بر 5 هزار و 35 هکتار از اراضی این شهرستان علیه ملخ‌ها سم پاشی شده است.

"سید عبدالوهاب پورالحسینی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: مبارزه با ملخ‌های مهاجم در اراضی گچساران از سوی جهاد کشاورزی این شهرستان ادامه دارد.

وی بیان کرد: تا کنون بالغ بر ۵ هزار و ۳۵ هکتار از اراضی شهرستان گچساران علیه ملخ‌ها سم پاشی شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان گچساران تصریح کرد: بیش از ۵۰ هزار هکتار از اراضی این شهرستان در راستای مبارزه با ملخ‌های مهاجم پایش شده است.

پورالحسینی عنوان کرد: بامداد امروز نیز بالغ بر ۳۰ هکتار از اراضی سرآب ننیز، دژ سلیمان و چم علی با کمک ۴ اکیپ سم پاشی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در همین زمان عنوان شده نیز در این سه نقطه بالغ بر ۵۰۰ هکتار از اراضی در راستای مبارزه با ملخ‌ها پایش انجام شد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: تا کنون مناطق مختلف این شهرستان اعم از بابا کلان، بی بی حکیمه ۱ و ۲، بن پیر، خشاب لیشتر، دژ سلیمان، سرآب ننیز، امام زاده جعفر، پاکوه، کلاغ نشین، چم نوری بی بی جان و خیرآبادها سم پاشی صورت گرفته است.

پورالحسینی بیان کرد: این اقدامات با همکاری نیروهای بسیج، مردمی، جهاد کشاورزی شهرستان و فرمانداری و بخشداری انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر با تلاش شبانه روزی در حال کنترل کردن حمله ملخ‌ها به اراضی این شهرستان هستیم و وجود ملخ‌ها نیز کمتر شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان گچساران اضافه کرد: در این راستا از نظر امکانات و وسایل نقلیه و تدارکات انتظار همکاری هر چه بیشتر از سوی شرکت نفت گچساران را داریم زیرا مناطق صعب العبور بوده و بیشتر در شب سم پاشی ها انجام می‌شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟