دستور استاندار البرز برای حل مشکل آب روستای بخیار


دستور استاندار البرز برای حل مشکل آب روستای بخیار

فرماندار نظرآباد گفت: با دستور استاندار البرز در روستای بختیار بخش تنکمان حضور یافته و در نشستی با حضور مسئولان مربوطه تدابیر لازم را برای حل مشکل آب این روستا اتخاذ شد.

به گزارش خبرآنلاین ، فلاح نژاد با اشاره به اینکه روستای بختیار بخش تنکمان ۳ روز با اختلال در روند آبرسانی مواجه شده بود، افزود: بر این اساس ۱۰۰ خانوار در این روستا دچار مشکل شده بودند.

وی ادامه داد: حسب دستور استاندار البرز با حضور به موقع برای افزایش تانکرهای آبرسانی تا راه اندازی چاه برای این روستا تصمیم گیری شد.

فلاح نژاد گفت: انشعابات غیرمجاز نیز در این راستا تاثیر بسزایی داشته که مقرر شد بزودی نسبت به تعیین تکلیف این انشعابات اقدام لازم صورت گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز نیز با حضور در روستای بختیار، از تصمیم گیری در راستای حل مشکل آبرسانی به این روستا خبر داد و گفت: پس از دستور استاندار البرز در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافتیم.

غفور قاسپور افزود: در این بازدید که مسئولان مربوطه نیز حضور داشتند مقرر شد تا موعد راه اندازی چاه، بر تعداد تانکرهای آبرسانی به روستا افزوده شود.

وی عنوان کرد: قطعی آب مقطعی بوده و این مشکل طی روزهای آینده با پیگیری های جدی حل خواهد شد.

قاسمپور گفت: ۱۰۰ خانوار در روستای بختیار با مشکل اختلال در آبرسانی مواجه هستند.

شایان ذکر است که با دستور استاندار البرز و طی پیگیری های مدیرکل دفتر استاندار، تیم ویژه ای در محل روستای بختیار بخش تنکمان در شهرستان نظرآباد تشکیل جلسه داده و با تمهیداتی که اندیشیده شد، روند حل مشکل آبرسانی به این روستا تسریع شد.

46

کد خبر 1267706

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری