پدر و پسرانی که قربانی چیدن گیاهان دارویی شدند


پدر و پسرانی که قربانی چیدن گیاهان دارویی شدند

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: 4 نفر که به قصد چیدن گیاهان دارویی به ارتفاعات منطقه هور سفرکرده بودند بعد از گذشت چند روز اجسادشان پیدا شد.

کد خبر: 88513 ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۰:۱۰:۱۳

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: ۴ نفر که به قصد چیدن گیاهان دارویی به ارتفاعات منطقه هور سفرکرده بودند بعد از گذشت چند روز اجسادشان پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی نیکنفس ،فرماندار فاریاب از کشف چهار جسد در ارتفاعات هور این شهرستان خبر داد و گفت: این چهار نفر برای جمع آوری و چیدن گیاه آویشن به کوهستان رفته بودند.

علی نیکنفس افزود: ۱۰ روز قبل، پدر یک خانواده به همراه ۲ فرزند پسر خود و یکی از همسایگان برای جمع آوری گیاه دارویی آویشن عازم ارتفاعات هور شده بودند

وی ادامه داد: پس از گذشت چندین روز از غیبت آنها، خانواده هایشان اعلام مفقودی کرده و بلافاصله شورای تامین فاریاب پیگیر این مساله شد.

رئیس شورای تامین شهرستان فاریاب اظهار داشت: پس از بررسی‌های نخستین، احتمال برخورد صاعقه و خفگی در آب برای این افراد بیشتر شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه اجساد این افراد به مدت ۶ روز در آب بود و با کمک اعضای ستاد بحران در منطقه، توانستیم هر چهار جسد پیدا کنیم.

انتهای پیام/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان