برگزاری مسابقات ورزشی در ماه رمضان به همت کانون فرهنگی هنری مسجد وفا


برگزاری مسابقات ورزشی در ماه رمضان به همت کانون فرهنگی هنری مسجد وفا

حجت‌الاسلام کمالی با اشاره به پیگیری سیاست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای جذب جوانان، گفت: لذا کانون مسجد وفا مسابقات ورزشی ویژه ماه رمضان را در رشته‌های فوتبال، دارت و پینگ پنگ برگزار می‌کند.

حجت‌ الاسلام «حسن کمالی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری ظرفیت نهفته مساجد در حوزه های مختلف را فعال کرده اند، اظهار کرد: فعالیت در حوزه های کارآفرینی، اشتغال، رونق تولید، برگزاری جشنواره های قرآنی و سرود از جمله امتیازات این کانون ها است.

امام جماعت مسجد وفا یادآور شد: کانون فرهنگی هنری مسجد وفا نیز تلاش دارد در مسیر سیاست گذاری های درست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گام بردارد و موجب حضور بیشتر نسل جوان در این مسجد شود.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد وفا در ماه رمضان امسال طبق سنوات پیشین مسابقات ورزشی را برگزار می کند که بازی های رشته فوتبال بعدازظهرها در زمین ورزشی بوستان 17 شهریور برگزار می شود.

کمالی اضافه کرد: مسابقات دارت و پینگ و پنگ نیز از سوی کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج از ساعت 19 تا اذان مغرب و همچنین از ساعت 21 و 30 دقیقه تا 11 شب در حیاط مسجد وفا برگزار می شود.

وی ادامه داد: رویکرد ما در برگزاری مسابقات ورزشی در مسجد وفا صرفا اجرای مجموعه ای از مسابقات نیست بلکه سعی داریم از این طریق فرهنگ سازی و کودکان و نوجوانان را با ارزش های دینی و انقلابی همراه کنیم.

امام جماعت مسجد وفا تاکید کرد: برنامه های سخنرانی مذهبی، جزءخوانی قرآن و برپایی سفره سادی افطاری، در ماه رمضان در این مسجد اجرا می شوند.

یادآور می شود، مسجد وفا در تهران، خیابان شهرزاد واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند