آمدنیوز: تنها راه رسیدن مردم به آسایش «تجزیه ایران» است!


آمدنیوز: تنها راه رسیدن مردم به آسایش «تجزیه ایران» است!

همزمان با توئیت توهین آمیز ترامپ، آمدنیوز نیز هماهنگ با سیاست های آمریکا، به تبلیغ و تعریف از فواید تجزیه برای ایران پرداخت!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، کانال آمدنیوز در ادامه عادی سازی سیاست آمریکا برای تجزیه ایران، در یادداشتی با عنوان «ترامپ و پایان مماشات با رژیم ایران!» با ادعای اینکه بحرین پس از جدایی از ایران در دوران محمدرضا پهلوی به حق خود رسید و مردمانش اکنون از ثروت، رفاه و آسایش برخوردارند، خواستار جدایی و تجزیه استان‌های خوزستان، آذربایجان، کردستان و... از ایران شد.

این کانال در یادداشت خود با وقاحت نوشت: «توییت‌های ترامپ و جمهوری‌خواهان، حاوی آماده‌سازی افکار عمومی برای حمله به ایران است. اقدامی که منجر به فروپاشی جمهوری اسلامی و رسیدن به حق منصفانه، همراه با تقسیم عادلانه منابع خواهد بود. به عنوان نمونه در سال ۱۳۵۰ بحرین به حق خود رسید و اکنون ثروت، رفاه، آسایش و آرامش مردم آن با کدام مناطق دیگر ایران قابل قیاس است؟ چرا نباید مردم خوزستان، آذربایجان، کردستان و سایر نقاط به حق تاریخی خود برسند؟»

این در حالی است که اعتراضات اخیر در بحرین و لشکرکشی سعودی ها به این کشور نشان داد به‌رغم ظاهر فریبنده این کشور، مردم بحرین با تبعیض از سوی خاندان حاکم بر این کشور مواجه هستند و برای رسیدن به حق خود، مجبور به تحمل زندان و شکنجه‌اند.

آمدنیوز پیش از این نیز توییت توهین آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر «نابود کردن ایران» را منتشر کرده و برای کشورهایی که در حمله آمریکا به ایران مشارکت کنند، «شهرهای جنوبی ایران» را به‌عنوان جایزه در نظر گرفته بود. این کانال نوشته بود: «قطعا هم‌پیمانان عربی آمریکا برای همراهی در این جنگ دنبال سهم و سهم‌خواهی خواهند بود و چه سهمی بهتر از خلیج فارس و شهرهای نفتی جنوب ایران؟...»

جالب اینجاست که مدیران آمدنیوز بارها به دیگر رسانه های اپوزیسیون به خاطر دفاع از تجزیه ایران حمله کرده‌اند!

به‌نظر می‌رسد آمدنیوز به‌دنبال کسب نمایندگی انحصاری آمریکا در میان اپوزیسیون است!

آمدنیوز: تنها راه رسیدن مردم به آسایش «تجزیه ایران» است!

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری