بیستمین هفته تظاهرات فعالان محیط زیست در بلژیک


بیستمین هفته تظاهرات فعالان محیط زیست در بلژیک

هزاران نفر از فعالان محیط زیست برای بیستمین هفته در بلژیک تظاهرات کردند.

بیستمین هفته تظاهرات فعالان محیط زیست در بلژیکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، امروز شهر بروکسل، پایتخت بلژیک شاهد برپایی تظاهرات گسترده بود. شرکت کنندگان در این تظاهرات از فعالان محیط زیست بودند. هزاران نفر در این تظاهرات شرکت داشتند.

شرکت کنندگان با سردادن شعار‌هایی در این تظاهرات که برای بیستمین هفته متوالی در روز جمعه برگزار می‌شد، اقدام فوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی را خواستار شدند. دانشجویان در کنار شهروندان عادی و فعالان محیط زیست در این تظاهرات گسترده شرکت داشتند.

شرکت کنندگان می‌گفتند دیگر تعلل درباره این مشکل جدی بس است و باید اقدام کرد تا وضع محیط زیست بدتر نشود. فعالان اروپایی امیدوارند با کشیدن اعتراض‌های خود به دیگر شهر‌های قاره سبز، پارلمان اروپا را به اقدام در این زمینه تشویق کنند.

با توجه به اینکه مقر اتحادیه اروپا در شهر بروکسل واقع است، برپایی این تظاهرات و پیوند شهر‌های مختلف اروپایی حول این محور و خواسته اهمیت زیادی دارد.

معترضان در بروکسل می‌گفتند اقدامات عوام گرایانه در زمینه محیط زیست و تغییرات اقلیمی بی فایده است و باید به فکر اقدامات جدی و محتوایی بود.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)