نوکر ایران یا نوکر آمریکا؟ مسأله این است!


نوکر ایران یا نوکر آمریکا؟ مسأله این است!

کانال تلگرامی آمدنیوز برخی چهره‌ها و رسانه‌های اپوزیسیون را به مزدوری برای جمهوری اسلامی متهم می‌کند.

به گزارش جام نیوز، چندماهی است که کانال تلگرامی آمدنیوز، با هجمه تخریبی منظم علیه برخی چهره‌ها و رسانه‌های اپوزیسیون، آن‌ها را به مزدوری برای جمهوری اسلامی متهم می‌کند.

نوک پیکان حملات آمدنیوز، بیش از همه بی‌بی‌سی فارسی، رسانه دولتی انگلیس را هدف قرار داده است.

نوکر ایران یا نوکر آمریکا؟ مسأله این است!

این درحالی است که خودِ آمدنیوز از بدو ایجاد و فعالیت، نشان خدمت به آمریکا را به سینه زده و بازنشر مواضع خصمانه و ضدایرانی مقامات آمریکایی را اولویت اصلی‌اش قرار داده است.

اخیرا نیز این کانال تلگرامی بر روی «تجزیه ایران» متمرکز شده و به انحای مختلف از گروه‌های تجزیه طلب به‌خصوص در آذربایجان و خوزستان حمایت می‌کند.

آمدنیوز در همین راستا تهدید ترامپ به نابودی کشورمان را با افتخار منتشر کرده و در تحلیل این موضع وقیحانه، مناطق نفت‌خیز ایران را سهم و غنیمتی حکام عرب درصورت همراهی با آمریکا در جنگ احتمالی علیه ایران توصیف کرد!

حال باید از آمدنیوز که امثال بی بی سی و کارمندانش را به نوکری برای ایران متهم می‌کند، پرسید: آیا نوکری برای ایران بد است یا نوکری برای آمریکا و دشمنان مردم ایران؟!

گواینکه عملکرد بی بی سی و کارمندانش یا سایر رسانه‌های بیگانه را نیز به هیچ وجه نمی‌توان به نفع ایران ارزیابی کرد. تفاوت آنها با آمدنیوز در این است که قدری حرفه‌ای‌تر فعالیت می‌کنند و حسب آموزش‌هایی که دیده‌اند، تلاش می‌کنند وجهه‌ای بیطرف از خود به نمایش بگذارند.

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403