ماجرای توزیع خوراکی در مدارس همزمان با ایام ماه رمضان چه بود؟


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 آموزش و پرورش اصفهان درباره چند و چون توزیع خوراکی در یکی از مدارس این ناحیه همزمان با ماه رمضان توضیح داد.

ماجرای توزیع خوراکی در مدارس همزمان با ایام ماه رمضان چه بود؟محمدرضا نظریان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ آموزش و پرورش اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخباری مبنی بر توزیع ساندویچ در یکی از مدارس این ناحیه با هدف اشاعه روزه‌خواری اظهار کرد: بر اساس گزارشی که از فضای مجازی دریافت کردیم گویی ناظم مدرسه اقدام به فروش ساندویچ در یکی از مدارس متوسطه دوم ناحیه داشته است که برای پیگیری موضوع مدیر و معاون را احضار کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس اظهارات مدیر و معاون مدرسه و بررسی‌های انجام شده شرایط با آنچه در فضای مجازی منتشر شده است، متفاوت بود.

روزه‌خواری اتفاق نیفتاده بود؛‌ واقعیت را وارونه نشان دادند

نظریان با اشاره به جزئیات ماجرا افزود: در این مدرسه تعدادی از دانش آموزان که به دلایل مختلفی امکان روزه گرفتن نداشتند، همراه خود ساندویچ‌هایی داشتند که معاون مدرسه برای جلوگیری از اشاعه روزه‌خواری به جمع آوری آنها در ملا عام اقدام کرده بود و در حین انجام این فرآیند ۲ نفر وارد مدرسه شدند و شرایط را نسبت به واقعیت وارونه نشان دادند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ آموزش و پرورش اصفهان بیان کرد: این ۲ نفر با عنوان مامور امر به معروف بدون هرگونه هماهنگی وارد مدرسه شدند و چنین ادعایی را اشاعه دادند.

وی اظهار کرد: بر اساس شواهد موجود از وارونه نشان دادن واقعیت ماجرا، این کار با اغراضی سیاسی و تخریبی صورت گرفته است و پیگیر ماجرا هستیم تا با افرادی که چنین اخبار کذبی را نشر داده‌اند، برخورد شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟