اولین حضور تسلا مدل Y در معابر عمومی


برای اولین بار پس از رونمایی تسلا مدل Y الکتریکی در چند ماه گذشته، این خودرو در معابر عمومی پدیدار شد. تسلا تا پاییز سال 2020 اولین نمونه‌های این خودرو را به مشتریان تحویل نخواهد داد و همین امر باعث می‌شود فکر کنیم مدل Y حاضر در تصاویر اولین مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.... The post اولین حضور تسلا مدل Y در معابر عمومی appeared first on مجله...

برای اولین بار پس از رونمایی تسلا مدل Y الکتریکی در چند ماه گذشته، این خودرو در معابر عمومی پدیدار شد.

اولین حضور تسلا مدل Y در معابر عمومی
تسلا تا پاییز سال 2020 اولین نمونه‌های این خودرو را به مشتریان تحویل نخواهد داد و همین امر باعث می‌شود فکر کنیم مدل Y حاضر در تصاویر اولین مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. این خودرو رنگ آبی تیره را داشته و همراهی یک تسلا مدل S که اقدام به فیلم‌برداری می‌کند احتمالاً به معنی حضور این خودرو در تصویربرداری تیزرهای تبلیغاتی می‌باشد.

اولین حضور تسلا مدل Y در معابر عمومی
حتی پیش از معرفی رسمی تسلا مدل Y هم می‌دانستیم که این خودرو در جایگاهی بین سدان مدل 3 و شاسی‌بلند مدل X قرار خواهد گرفت. این امر دقیقاً رخ داده و در تصویر هم می‌توانیم شباهت‌های طراحی این خودرو با دیگر محصولات تسلا را ببینیم. از فاصله‌ی دور به سادگی می‌توان این خودرو را با مدل 3 اشتباه گرفت.

اولین حضور تسلا مدل Y در معابر عمومی
تسلا این خودرو را در چهار تریم عرضه خواهد کرد. مدل پایه از نوع استاندارد خواهد بود و قیمت 39 هزار دلاری خواهد داشت. مدل بعدی تسلا مدل Y لانگ رنج بوده و قیمت پایه‌ی 47 هزار دلاری دارد. این خودرو برد 482 کیلومتری خواهد داشت.


یک پله بالاتر مدل Y دوال موتور چهار چرخ محرک قرار می‌گیرد. این خودرو برد کمتری در مقایسه با نسخه لانگ رنج داشته اما پرفورمنس بهتری دارد. پرچم‌دار این خانواده هم مدل Y پرفورمنس خواهد بود که از یک جفت پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.5 ثانیه‌ای خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی