ویتنام، ناشناخته اما دیدنی


رسانه کلیک – ویتنام یکی از زیباترین کشورها در جهان بوده که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. در این مطلب نگاهی به این کشور خواهیم داشت. اگر از سفر به مناطق شلوغ و شناخته شده خسته شده‌اید و به دنبال مقصدی شگفت‌انگیز با طبیعتی بکر می‌گردید، سفر به ویتنام را در برنامه‌های خود قرار دهید، ویتنام […] نوشته ویتنام، ناشناخته اما دیدنی اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – ویتنام یکی از زیباترین کشورها در جهان بوده که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. در این مطلب نگاهی به این کشور خواهیم داشت.

اگر از سفر به مناطق شلوغ و شناخته شده خسته شده‌اید و به دنبال مقصدی شگفت‌انگیز با طبیعتی بکر می‌گردید، سفر به ویتنام را در برنامه‌های خود قرار دهید، ویتنام مقصدی متفاوت با طبیعتی بی‌نهایت زیبا و حیرت‌انگیز است. آب‌وهوای بسیار عالی در تمام فصول، هزاران جزیره با صخره‌های مرجانی زیبا و سواحل فیروزه‌ای، همه و همه سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زنند.

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی

بنا به اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک ویتنام کشوری کوچک اما زیبا در آسیای شرقی است که در همسایگی چین و کامبوج قرار گرفته است. این کشور خارق‌العاده با داشتن تاریخ و فرهنگ غنی در کنار مناظر حیرت‌انگیز گوی سبقت را از همسایگان خود ربوده و به مقصدی ایده آل برای علاقه‌مندان به فرهنگ آسیای شرقی و دوستداران طبیعت تبدیل شده است. شهر هانوی معروف به 18 دریاچه با زیبایی غیرقابل وصف، خلیج هالونگ با دریای نفس‌گیر و شهر دانانگ با بندری پر از کشتی‌های تفریحی و تجاری تنها بخشی از جاذبه‌های ویتنام هستند که مشتاقانه منتظرند تا گردشگران را با زیبایی‌هایشان سورپرایز کنند.

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی

در همین راستا آژانس هواپیمایی ستاره ونک با سال‌ها تجربه موفق در زمینه گردشگری و داشتن تورهای متنوع به تمامی نقاط جهان اقدام به برگزاری تور ویتنام در مسیرهای هوشیمین، هانوی، خلیج هالونگ و بندر دانانگ نموده است.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با جاذبه‌های گردشگری ویتنام و خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک در این زمینه آشنا کنیم.

جاذبه‌های گردشگری ویتنام

ویتنام همانند سایر کشورهای آسیای شرقی آب و هوایی استوایی و طبیعتی بسیار زیبا دارد. شهرهای هانوی، هوشیمین و خلیج هالونگ از مراکز اصلی گردشگری در این کشور هستند. این شهرها با داشتن امکانات تفریحی فراوان و هتل‌های لوکس توانسته‌اند گردشگران زیادی را برای سفر به ویتنام ترغیب کنند.

جاذبه‌های گردشگری هانوی

هانوی پایتخت افسانه‌ای ویتنام با قدمت چند هزارساله از دیدنی‌ترین شهرهای کشور ویتنام است. شهر هانوی هزاران سال قبل توسط چینی‌ها ساخته شد و بعدها نیز تحت استعمار حکومت فرانسه قرار گرفت، تلفیق معماری شرقی و غربی به وضوح در شهر دیده می‌شود و به لطف همین معماری ترکیبی، هانوی چهره‌ای زیبا و متفاوت از سایر شهرها دارد.

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی

دریاچه اسرارآمیز هوان کیم یا شمشیر بازدارنده از جاذبه‌های دیدنی شهر هانوی است. بر طبق یک افسانه قدیمی، در این دریاچه شمشیری جادویی توسط یک لاک‌پشت به امپراطور ویتنام داده می‌شود و او به‌واسطه همین شمشیر موفق می‌شود چینی‌ها را شکست داده و استقلال را به هانوی بازگرداند. به همین دلیل دریاچه هوان کیم قداست خاصی در بین مردم ویتنام دارد. دریاچه هوان کیم با درختان سرسبز و پل‌های زیبا مکانی آرام برای پیاده‌روی و لذت بردن از مناظر بی‌نظیر هانوی است.

محله قدیمی هانوی از دیگر مکان‌های جذاب در این شهر است. این محله زیبا معماری مثلثی شکل دارد و از ده‌ها خیابان مختلف تشکیل شده است. هرکدام از خیابان‌ها مخصوص فروش یک کالا و یا محصول مشخص است و جالب اینکه به نام همان محصول نیز نام‌گذاری شده است. شما می‌توانید با قدم زدن در این محله سوغاتی‌ها و یادگاری‌های ارزشمند خریداری کنید و از نزدیک با فرهنگ مردم ویتنام آشنا شوید.

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی

دریاچه حیرت‌انگیز وست پارک ملی کت‌با، موزه هوشی‌مین و موزه انسان‌شناسی از دیگر مناطق دیدنی شهر هانوی هستند که در تور ویتنام آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌توان از آن‌ها بازدید کرد.

جاذبه‌های گردشگری هوشیمین

هوشی مین شهری بزرگ و پر جمعیت است. مراکز خرید مدرن در کنار معابد قدیمی چینی، ساختمان‌هایی با طراحی‌های خلاقانه و بازارهای قدیمی تضادی دیدنی را در این شهر بوجود آورده‌اند. تمام خیابان‌ها و میدان‌های هوشی مین بر اساس معماری شهری فرانسوی طراحی و ساخته شده‌اند و مدرنیته بودن در آن به وضوح دیده می‌شود. با این حال هوشی‌مین به لطف قدمت چند صدساله‌اش جاذبه‌های گردشگری زیادی را در خود دارد.

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی

تونل‌های معروف کوچی که باعث ناکام ماندن ارتش آمریکا در ویتنام شد در هوشیمین قرار دارد. این تونل‌های عجیب و پیچ‌درپیچ برای جابجایی سربازان ویتنامی در جنگ با امریکا ساخته شدند و طراحی آن‌ها به قدری خلاقانه بود که آمریکایی‌ها هیچ‌وقت موفق به کشف آن نشدند. در حال حاضر تونل‌های کوچی از جاذبه‌های پرطرفدار گردشگری در هوشی مین محسوب می‌شوند.

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی

برج بیتسکو از جاذبه‌های هوشی مین است که تصویری از ویتنام مدرن را به گردشگران نشان می‌دهد. این برج دارای بخش‌‌های تفریحی، گردشگری مختلف است. همچنین بیشتر مراکز خرید مدرن شهر هوشی مین نیز در این برج قرار دارند. زیباترین بخش بیتسکو بالکن آن است که نمایی حیرت‌انگیز از رود سایگون و شهر هوشیمین را مقابل چشم گردشگران قرار می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری خلیج هالونگ

خلیج هالونگ یکی از عجایب طبیعی هفتگانه جهان است. خلیجی به راستی زیبا که از ده‌ها روستا و جزیره‌های پوشیده شده با سنگ‌های آهکی تشکیل شده است. آب‌های شفاف و زلال، مراتع سرسبز، طاق‌های سنگی، ستون‌های آهکی بیرون آمده از آب، غارها و درختان بلند مناظر بهشتی خلیج هالونگ را به وجود آورده‌اند.

بهترین راه برای دیدن طبیعت زیبای هالونگ قایق‌سواری است. آژانس هواپیمایی ستاره ونک تور کشتی کروز را در برنامه سفر ویتنام قرار داده است. این تور به صورت دو روزه و با کشتی‌های مجلل برگزار می‌شود. شما می‌توانید در قایقی لوکس نشسته و از دیدن ماهی‌های رنگارنگ، دریاچه‌های کوچک و بزرگ و ماهیگیرانی که با تورهای خود در حال صید هستند لذت ببرید. همچنین از سایر امکانات کشتی مانند زمین‌های بازی موسیقی و غواصی استفاده کرده و تست غذاهای دریایی را بر روی زیباترین خلیج جهان تجربه کنید.

ویتنام، ناشناخته اما دیدنی

برای دریافت اطلاعات در مورد ویتنام و آگاهی از قیمت تور ویتنام از طریق شماره 88880000- 021 با کارشناسان فروش تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل