یک حلقه چاه قدیمی در شهر صالحیه بهارستان احیا شد


یک حلقه چاه قدیمی در شهر صالحیه بهارستان احیا شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، امید رسولی اظهار داشت : با عنایت به تقارن فصل گرما و افزایش مصرف آب آشامیدنی و از طرفی به...

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، امید رسولی اظهار داشت : با عنایت به تقارن فصل گرما و افزایش مصرف آب آشامیدنی و از طرفی به لحاظ تراکم جمعیتی بالا در شهر بهارستان و با هدف تقویت شبکه های آبرسانی، احیاء و راه اندازی مجدد چاههای قدیمی و نیمه فعال و همچنین چاههای از مدار خارج شده در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به عملیات طرح احیای چاه شماره 10 شهر صالحیه گفت : این عملیات با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی و با هدف احیای مجدد و به روز رسانی این چاه انجام گرفت که شامل عملیات کف شکنی، خارج سازی املاح و شن و ماسه موجود در کف چاه ، ترمیم و بهسازی کامل لوله جدار ، تعویض کابل شناور ، بهسازی و تعمیر تاسیسات سرچاهی و شستشو و راه اندازی مجدد چاه بود .
وی گفت: احیای این چاه از اواسط فروردین ماه سالجاری آغاز و در اوایل اردیبهشت ماه نیز به اتمام رسید و با آبدهی 20 لیتر در ثانیه در مرحله بهره برداری و مدار توزیع قرار گرفت .
مدیر امور آبفای شهر صالحیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین این شهر با استفاده از آب استحصالی چاههای صالحیه و بهره برداری از خط الغدیر با کمیت و کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای لازم تامین و توزیع می گردد.
شهر صالحیه یکی از شهرهای شهرستان بهارستان و در فاصله 24 کیلومتری تهران واقع شده است.
تهرام/7243//6139
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز