آزمایش گلکسی فولد در تست مقاومت +فیلم


آزمایش گلکسی فولد در تست مقاومت +فیلم

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در آزمایش بررسی مقاومت با نتیجه‌‎‌ای ضعیف مواجه شده و شکست خورد.

آزمایش گلکسی فولد در تست مقاومت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ تقریبا یک دهه را صرف تحقیق و بررسی برای تولید گوشی هوشمند منعطف کرد و سرانجام توانست گوشی انعطاف پذیر خود با نام Galaxy Fold را طراحی و تولید کند. حال شرکت‌های فناوری در جهان درصدد برآمدند تا با بررسی توانایی‌ها و مقاومت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ آن را مورد ارزیابی قرار دهند.

بررسی‌های اولیه از تست‌های مقاوت بر روی گوشی Galaxy Fold نتایج ناامید کننده‌ای را از خود ارائه داده است. سامسونگ اعاده کرده است تا کنون ۲۰۰۰۰۰ دستگاه از این گوشی هوشمند را تولید کرده است، ولی نظرسنجی‌ها در مورد استقبال کاربران از این دستگاه مدیران سامسونگ را در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا عرضه رسمی Galaxy Fold دچار تشویش و نگرانی کرده است.

یکی از مشکلات نهفته در ساختار این گوشی مربوط به لولای آن است و بررسی‌ها از ضعف عملکرد آن در طولانی مدت حاکی است. لولای گلکسی فولد ساختاری یکپارچه داده همین موضوع سبب باز و بسته شده راحت‌تر گوشی می‌شود. کارشناسان معتقدند باز و بسته شدن دائم این گوشی و نفوذ گرد و غبار به لولای آن سبب فرسایش تدریجی قسمت‌های انعطاف پذیر Galaxy Fold می‌گردد. همچنین فشار‌های زیاد بر این لولا ممکن است باعث شکسته شدن آن شود.

محافظ صفحه نمایش پیش از عرضه به دست مشتریان روی این گوشی نصب می‌گردد و با محافظ صفحه برای مشتریان عرضه می‌شود. ولی این محافظ صفحه به جای افزایش تاب نمایشگر Galaxy Fold فشار زیادی را بر روی صفحه نمایش دستگاه اعمال می‌کند و ممکن است در مدت زمان طولانی باعث ترک خوردن آن شود. پس از اعلام نتایج تست مقاومت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، این شرکت اعلام کرد تا با عرضه رسمی این گوشی صفحه نمایش و محاظ آن را تقویت خواهد. البته هنوز سامسونگ جزئیات فرآیند افزایش مقاومت صفحه نمایش را اعلام نکرده است.

در ادامه فیلمی از آزمایش مقاومت پذیری از Galaxy Fold را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: گلکسی فولد پر سروصدای سامسونگ نیامده دچار مشکل شد!

انتهای پیام/

نتیجه ضعیف گلکسی فولد در آزمایش مقاومت پذیری


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بنچمارک AnTuTu فهرست 10 گوشی پرچمدار برتر در ماه مه 2024 را منتشر کرد