لحظه ریزش آب استخر بام آسمان خراش در اثر زلزله +فیلم


لحظه ریزش آب استخر بام  آسمان خراش در اثر زلزله +فیلم

وقوع زلزله شدید در فیلیپین و تکان‌های شدید یک آسمان‌خراش موجب ریزش آب استخر بام آن به پایین شد.

لحظه ریزش آب استخر بام  آسمان خراش در اثر زلزله +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زلزله شدیدی به قدرت ۶.۳ ریشتر ساعت ۵.۱۱ دقیقه بعد از ظهر روز دوشنبه نزدیکی شهر بودگا فیلیپین را لرزاند. اگرچه محل وقوع زلزله در ۶۰ کیلومتری مانیل، پایتخت فیلیپین بود، اما موجب لرزش بسیاری از آسمان خراش‌ها و برج‌های مرتفع پایتخت شد. وقوع این زمین‌لرزه شدید موجب ریزش آب استخری شد که در بالای یک آسمان خراش ساخته شده بود.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه و منتشر شده است ریزش آب از استخر این آسمان خراش ۵۳ طبقه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که آب استخر مانند یک آبشار در حال ریزش به پایین برج است. این در حالی است که ریزش آب به پایین برج توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده بود و آن‌ها نظاره‌گر ریزش آب استخر بودند. آسمان‌خراش Anchor یکی از بلندترین آسمان خراش‌های فیلیپین به شمار می‌رود. این آسمان خراش که ۱۸۱ متر ارتفاع آن است ۵۳ طبقه دارد.

زلزله روز دوشنبه فیلیپین که خسارت‌های شدیدی در این کشور همراه بود به کشته شدن دست کم هشت نفر منجر شد. دو نفر از کشته شدگان یک دختر جوان و مادربزرگش بود که در اثر سقوط دیوار در شهر "لوبائو" واقع در منطقه پامپانگا جان خود را از دست دادند. دو کشته دیگر فرادی بودند که در اثر فروریختن یک ساختمان چهار طبقه در شهر "پوراک" واقع در استان پامپانگا جان خود را از دست دادند. دو قربانی دیگر دو شهروند ساکن بلاکو بودند که در اثر گرفتار شدن زیر آوار جان خود را از دست دادند.

وقوع این زمین لرزه موجب توقف در سیستم ریل هوایی مانیل، پایتخت فیلیپین شد. فیلیپین در نزدیکی اقیانوس آرام واقع شده است که این منطقه کانون وقوع ۹۰ درصد زمین لرزه‌های جهان است. سابقه وقوع بزرگترین زمین‌لرزه در این کشور به اکتبر سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد که وقوع یک زلزله ۷.۱ ریشتری منجر به کشته شدن ۲۲۰ در مرکز فیلیپین شد.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که وقوع زمین لرزه در خیابان رقم زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال