آخرین وضعیت یک پدر شهید مدافع حرم در بیمارستان از زبان مدیرکل بنیاد شهید یزد


آخرین وضعیت یک پدر شهید مدافع حرم در بیمارستان از زبان مدیرکل بنیاد شهید یزد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اعلام کرد: بنیاد شهید استان با جدیت پیگیر پرونده ضرب و شتم پدر شهید مدافع حرم است.

«احمد ابراهیمی» در گفت‌وگو با ایسنا در مورد ضرب و شتم «سید قلندر سادات» پدر یکی از شهدای مدافع حرم که به دلیل ضرب و شتم توسط یکی از همسایگانش به کما رفته است، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به محض اطلاع از موضوع در همان روز اول از طریق اداره حقوقی بنیاد، مسئله را پیگیری و اقدام لازم برای دستگیری و مجازات ضارب را در دستور کار قرار داده است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای این پدر شهید که از سطح هوشیاری پایینی نیز برخوردار است، گفت: بنیاد شهید استان ضمن سرکشی مرتب به این پدر گرانقدر، نسبت به رفع مسائل و موانع درمانی وی نیز اقدام کرده است.

ابراهیمی با اشاره به عیادت و پیگیری موضوع از سوی دیگر مراجع از جمله فرمانداری و نیروی انتظامی یزد، در مورد این حادثه خاطرنشان کرد: متأسفانه در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷، «سیدقلندر سادات» پدر شهید مدافع حرم «سیدمهدی سادات» از سوی یکی از همسایگانش مورد تهاجم قرار گرفت و بر اثر ضرب و شتم به حالت کما رفته است.

«سید مهدی سادات» متولد ۱۵ مهر ۱۳۷۰ از رزمندگان تیپ شجاع فاطمیون بود که در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ در سن ۲۵ سالگی در نبرد با تکفیری‌های داعش در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام