شش خودرو تولیدی سایپا 4 ستاره کیفی دریافت کردند


شش خودرو تولیدی سایپا 4 ستاره کیفی دریافت کردند

اخیرا جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی در ماه گذشته منتشر شد که بر اساس آن شش خودرو تولیدی سایپا توانستند 4 ستاره کیفی را دریافت کنند. در ادامه، جزئیات ارزیابی کیفی محصولات سایپا را بررسی می‌کنیم. بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای داخلی 6 خودرو تولیدی سایپا توانستند 4 ستاره کیفی دریافت کنند.... نوشته شش خودرو تولیدی سایپا 4 ستاره کیفی...

اخیرا جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی در ماه گذشته منتشر شد که بر اساس آن شش خودرو تولیدی سایپا توانستند 4 ستاره کیفی را دریافت کنند. در ادامه، جزئیات ارزیابی کیفی محصولات سایپا را بررسی می‌کنیم.

بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای داخلی 6 خودرو تولیدی سایپا توانستند 4 ستاره کیفی دریافت کنند. طبق این گزارش خودرو سایپا کوییک نیز در نخستین ارزیابی‌های انجام شده موفق شد سه ستاره کیفیت دریافت کند و لقب ارزان‌ترین خودرو 3 ستاره کیفی بازار خودرو ایران را به خود اختصاص دهد. شرکت سایپا در حالی توانسته است کیفیت محصولات خود را همچنان حفظ کند که از سال گذشته تاکنون صنعت خودرو کشور با تحریم‌های شدیدی مواجه بوده است.

4 ستاره شدن 6 خودرو تولیدی سایپا

بر اساس گزارش منتشر شده 6 خودرو تولیدی سایپا از جمله کیا سراتو، چانگان سی اس 35، آریو دنده‌ای و اتوماتیک، پارس تندر و رنو ساندرو اتوماتیک توانستند 4 ستاره کیفی دریافت کنند. خودرو سایپا کوییک نیز که اخیرا در بازار کشور عرضه شده است، سه ستاره کیفیتی کسب کرد و ارزان‌ترین خودرو 3 ستاره محسوب می‌شود. خودروهای پراید و تیبا نیز که جزو محصولات اقتصادی سایپا محسوب می‌شوند نیز فقط دو ستاره کیفی به دست آوردند. طبق گزارش منتشر شده، از میان محصولات سایپا 6 خودرو موفق به دریافت 4 ستاره کیفی شدند که از این حیث در میان سایر خودروسازان داخلی در جایگاهی بالاتری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟