تدوین «اطلس مهدویت» به زبان انگلیسی/برگزاری احیای شب نیمه شعبان در گلزار شهدا


تدوین «اطلس مهدویت» به زبان انگلیسی/برگزاری احیای شب نیمه شعبان در گلزار شهدا

حجت الاسلام نیلی پور با اعلام برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در گلزار شهدای اصفهان، گفت: تدوین «اطلس مهدویت» به زبان انگلیسی و واگذاری خیمه انتظار و محصولات فرهنگی مهدویت به مدارس از دیگر برنامه های بنیاد مهدی موعود(عج) اصفهان برای نیمه شعبان است.

حجت الاسلام «مهدی نیلی پور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان که به مناسبت دهه مهدویت و نیمه شعبان انجام شد با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در راستای جشن و سرور میلاد امام زمان (عج)، اظهار کرد: اعزام مبلغ مهدویت به مراکز و نهادهای درخواست کننده و همچنین اعزام مربی مهدوی به مجموعه های مهدهای کودک استان از برنامه های ویژه برای این ایام است.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در کنار مزار شهدا در گلستان شهدای اصفهان، تصریح کرد: ویژه برنامه دعای ندبه در کنار شهدای صفه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «گلواژه های اخلاق» با محوریت وظایف منتظران و تولید و تکثیر بروشورهای معرفتی با موضوعات مختلف مهدوی با عنوان یک جرعه معرفت در قالب ۱۰ بروشور از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

نیلی پور با اشاره به تولید و چاپ بروشور «منتظران کوچک سه» جهت نوجوانان پنج تا هفت سال، ابراز کرد: تولید و چاپ بروشور منتظران آفتاب ویژه سنین هشت تا یازده سال و بروشور منتظران خورشید ویژه جوان، طراحی و تولید اینفوگرافی دعای «اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِیقَ الطَّاعَةِ...» جهت نصب در تابلو اعلانات مدارس و سازمان ها و نهادهای دولتی غیر دولتی و تولید و چاپ پوسترهای مهدویت از برنامه های در دستور کار جهت تولید محتوای مهدوی در استان بوده است.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اصفهان اضافه کرد: با شبکه سوم سیما و شبکه پنج اصفهان جهت ضبط برنامه های مهدویت در زمینه های مختلف و انعکاس فعالیتهای مهدویت هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به واگذاری خیمه انتظار و محصولات فرهنگی مهدویت به مدارس، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه های کتاب و محصولات مهدویت و تدوین «اطلس مهدویت» به زبان انگلیسی از دیگر برنامه های مهدوی استان در ایام دهه مهدویت است.

پایان پیام/376

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند