خبرهای مهم نقل و انتقالاتی از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی!


مدیران باشگاه پرسپولیس همچون استقلال تاکید دارند مذاکره‌ای با نفرات جدید نداشته و نقل و انتقالات را با تاکید برانکو بعد از پایان فصل آغاز خواهند کرد. نوشته خبرهای مهم نقل و انتقالاتی از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبرهای مهم نقل و انتقالاتی از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی!

چند خبر بزرگ انتقالاتی از استقلال ، پرسپولیس و تراکتور
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۷:۳۷
خبرهای مهم نقل و انتقالاتی از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی!

مدیران باشگاه پرسپولیس همچون استقلال تاکید دارند مذاکره‌ای با نفرات جدید نداشته و نقل و انتقالات را با تاکید برانکو بعد از پایان فصل آغاز خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با این وجود رسانه‌ها از مذاکره پرسپولیس با محمدرضا حسینی هافبک ذوب‌آهن و یا توافق باشگاه استقلال با فنرباغچه برای فروش یک میلیون دلاری صیادمنش و همچنین جدایی رحمتی از استقلال و مذاکره تراکتورسازی با او خبر می‌دهند و برخی نیز در حالی که ایجنت طارمی تاکید کرده این بازیکن راهی یک لیگ خوب اروپایی می‌شود از مذاکره پرسپولیس با طارمی خبر داده و تاکید دارند شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی تمایل به جدایی دارند آن هم در حالی که آنها برای فصل آتی قرارداد قطعی و حتمی با تراکتور دارند.

باشگاه تراکتور منکر جدایی این سه بازیکن و مذاکره با رحمتی شده است. فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید دارد این خبرها همگی شایعه است و نه مذاکره‌ای برای لژیونر شدن صیادمنش انجام شده، نه رحمتی تیم را ترک می‌کند و نه با مربی دیگری مذاکره شده.

باشگاه پرسپولیس هم هر گونه مذاکره‌ای را ‌شایعه و گمانه زنی نقل و انتقالاتی رسانه‌ها دانسته. آیا از دل این خبرها هیچ یک صحت ندارد؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark