امام جمعه شهرکرد: رسالت شیعه پیمان مستمر با امام زمان است


امام جمعه شهرکرد: رسالت شیعه پیمان مستمر با امام زمان است

شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به ویژگیهای عصر غیب ، یکی از مهمترین رسالت شیعیان ، پیمان مستمر با امام زمان (عج) عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده روز شنبه در آیین جاری شدن خطبه پیمان نامه و نماز وحدت کارگزاران نظام در چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) افزود : برنامه یک سال در تداوم این پیمان طراحی شود و نمی‌خواهیم این پیمان نامه فقط شعاری باشد بلکه به یک برنامه کاربردی تبدیل شود.
امام جمعه شهرکرد گفت: پیمانی که با هم با امام زمان (عج) بسته ایم و چراغ و نقشه راه یک سال خود قرار می دهیم و روی این پیمان و عمل به آن متمرکز و متعهد می‌شویم.
نماینده ولی فقیه در استان به ویژگی های دعای عهد امام زمان اشاره و تصریح کرد: دعای عهد یک دعایی است که هر روز به صورت روزمره باید خوانده شود و هر روز با امام زمان(عج) پیمان تازه شود و این دعا یکی از وظایفی است که شیعه دارد که مستمر با امام زمانش پیمان ببندد.
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: البته دعای عهد به روز است منتهی این پیمان نامه مسئولان استان با امام زمان(عج) از یک زاویه دیگر دیده شده است و شرایط عصر انقلاب و عصر ظهور در آن مدنظر است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: با برنامه ریزی و وفای به عهده ، این پیمان بدون شک، سال آینده تفاوت آشکاری در همه امور، امور فردی، خانوادگی، جمعی و در استان و تراز انقلاب اسلامی ایجاد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در مراسم امروز اقامه نماز وحدت کارکنان چهارمحال و بختیاری ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیمان نامه‌ مسئولان استان با امام عصر (عج) را آماده و قرائت کرد و ‌مسئولان و کارگزاران استان پس از اقامه نماز وحدت ، این عهدنامه و پیمان‌نامه را با حجت اعظم حق امام زمان (عج) بستند که با اعمال و رفتار، جهاد مستمر و مقاومت در برابر طاغوت ها، با هوشیاری و بصیرت در برابر نفاق، با وحدت ولائی و نه وحدت حزبی، با خدمت جهادی و نه خدمت روز مرّگی و غافل نشدن از آبادانی استان و کشور و هرگز کوتاهی نکردن برای رفع گرفتاری مردم یاری‌گر امام زمان(عج) و زمینه ساز ظهور امام عصر باشند.
2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟