ارتش حصارهای تسلیم در برابر طاغوت را شکست


ارتش حصارهای تسلیم در برابر طاغوت را شکست

بندرعباس - ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: رژیم طاغوت ارتش را در حصار تسلیم ابدی خویش قرار داده بود که این نیرو درسال 57 آنرا شکست.

به‌ گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز پنجشنبه در آیین آغازین روز ارتش و نیروی زمینی اظهار داشت: شاه مخلوع مطمئن بود اگر همه وی را رها کنند هیچگاه ارتش رهایش نخواهد کرد.
وی ادامه داد: هیچ ارتش دیگری سراغ نداریم که به یکباره نظام فاسد قبلی را رها کرده و در دامن مردم قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی این ارتش را ترسیم کرده اند و ارتش نیز در عرصه عمل آن را مجسم کرده است.
آیت الله نعیم آبادی، با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس مردانه جنگید، ابراز داشت: طاغوت چیزی برای کشور باقی نگذاشته بود و با جان هایمان در برابر هجمه جهانی ایستادیم.
وی خاطر نشان کرد: همه کشورهای جهان به جز تعداد محدودی از کشورهای منطقه، یاری رسان صدام بودند و آمریکا و شوری هم با همه اختلاف ها و تنازع های فکری در کمک به صدام متحد عمل می کردند.
وی یاد آور شد: دفاع مقدس تنها صحنه درخشش ارتش نیست و حادثه سیل روزهای گذشته‌، به خصوص لحظه ای که پیرمردی بر دوش سرهنگ ارتش قرار می گیرد هم جلوه دیگری از آن بود، این ارتش متواضع، مومن و انقلابی شکست پذیر نیست.
درپایان یگانهای نمونه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه وانتظامی از برابر جایگاه رژه رفتند.
3219 /6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا