دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام


دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام اینستاگرام جائیست که عکس های خود را در آن به اشتراک می گذارید، و همانند دیگر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در خود چیزهای جالب و شگفتی را نگه داری می کند، آیا تاکنون برای شما این پرسش پیش آمده که Instagram چه چیزهایی را ردیابی می کند؟ بیشتر شبکه های اجتماعی، داده را...

دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام

دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام

اینستاگرام جائیست که عکس های خود را در آن به اشتراک می گذارید، و همانند دیگر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در خود چیزهای جالب و شگفتی را نگه داری می کند، آیا تاکنون برای شما این پرسش پیش آمده که Instagram چه چیزهایی را ردیابی می کند؟

بیشتر شبکه های اجتماعی، داده را گرداوری می کنند; این کار بدانها کمک می کند تا تجربیات و نیاز های ما را با یکدیگر پیوند دهند. جستجوی تاریخچه اکانت ما به آنها این امکان را می دهد که دریابند که چه چیزی را برای دیدن بیشتر دوست داریم و البته هدفمند کردن تبلیغات مطابق با نیاز شما نیز بخش از فرایند خواهد بود. در کل گرداوری داده ها، چیز چندان بدی نیست و چیزی که جالب تر است، هنگامیست که می خواهیم ببینم در پشت پرده چه خبر است.

اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم نموده تا داده هایی را که از شما گرداوری شده ببینید. همه این داده ها در یکجا ذخیره شده است. البته در اپلیکیشن اینستاگرام نمی توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و می باید به سراغ نسخه وب اینستاگرام خود بروید.

چگونه داده های گردآوری شده خودمان را در Instagram ببینیم؟

برای آعاز کار می باید در مرورگر خود به برگه Access Tool بروید. اینستاگرام به عمد پیدا کردن این برگه را برای شما دشوار نموده. اگر پیشتر وارد اکانت اینستای خود نشده اید، می باید با نام کاربری و پسورد، وارد اکانت اینستاگرام شوید.دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام در برگه access tool می توانید به Profile Info یا اطلاعات نمایه، Account Activity یا فعالیت اکانت، Account Info یا اطلاعات اکانت، Connections یا اتصالات، Stories Activity یا فعالیت داستانها و Ads یا آگهی هادسترسی داشته باشید و برای نمایش آفراس (information – اطلاعات) کامل می توانید زیر هر عنوان، لینک Veiw All را کلیک کنید. برای نموه لینک View All را در زیر عنوان Search history کلیک کمی کنیم.دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام آفراس (information – اطلاعات) فراوانی را در اینجا خواهید دید که برخی از آنها بسیار جالب می باشند. برای نمونه: آیا تاکنون در یک Story به پرسشی پاسخ داده اید و یا اینکه در آن از یک Emoji استفاده کرده اید، در بخش Stories Activity یا فعالیت داستانها می توانید به این داده ها دسترسی داشته باشید زیرا اینستاگرام همه این کار ها را به یاد دارد و به شما خواهد گفت که چه زمانی آن را انجام داده اید.دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام شما می توانید در زیر شاخه poll، داده های مربوط به نظر سنجی هایی را که با آنها تعامل داشته اید ببینید و یا در زیرشاخه Hashtags ، می توانید هشتگ هایی را که دنبال می کنید نیز ببینید.دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام شاید جالبترین بخش، بخش Ads باشد که می توانید ببینید اینستاگرام بر اساس تحلیل خود از شخصیت شما، چه آگهی هایی را به شما نشان می دهد.دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام

نوشته دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام . .



منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

دیدن داده های گردآوری شده در اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد ایرانی که ازهم جدا شدند + فیلم اسامی که باور نمی کنید!