فرناندو آلونسو در تیر ماه برای فصل 2020 خود تصمیم گیری می کند


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو قهرمان دو دوره از رقابتهای فرمول یک گفته است که بعد از پایان فصل مسابقات استقامتی و همینطور حضورش در ایندی 500 به هیچ برنامه ی دیگری فکر نمی کند و برنامه آینده خودش را بعد از پایان این مسابقات اعلام می کند. حال که فرناندو خودروی امسال فرمول یک مکلارن را در تست های بحرین آزمایش کرده است، دوباره این سوال ذهن همگان را...

فرمول یک ایرانفرناندو آلونسو قهرمان دو دوره از رقابتهای فرمول یک گفته است که بعد از پایان فصل مسابقات استقامتی و همینطور حضورش در ایندی 500 به هیچ برنامه ی دیگری فکر نمی کند و برنامه آینده خودش را بعد از پایان این مسابقات اعلام می کند.

حال که فرناندو خودروی امسال فرمول یک مکلارن را در تست های بحرین آزمایش کرده است، دوباره این سوال ذهن همگان را درگیر کرده که آیا وی دوباره به پیست های فرمول یک باز می گردد یا نه!؟

فرناندو آلونسو در تیر ماه برای فصل 2020 خود تصمیم گیری می کندفرناندو آلونسو در تیر ماه برای فصل 2020 خود تصمیم گیری می کند فرناندو آلونسو

فرناندو در این مورد گفت:

فعلا تمام تمرکزم روی مسابقات اسپا، ایندیاناپولیس و لمانز می باشد و تا تیر ماه هیچگونه برنامه ی دیگری را در نظر نمی گیرم. درست نیست که چندین بار مسیر عوض کنید و به چیز های مختلف بپردازید چون این سبک رفتار، عالی بودن را از شما می گیرد و دیگر نمی توانید موفقیت با شکوهی را کسب کنید.

اما مک لارنی که من امسال دیدم مک لارنی است که قدم به سوی پیشرفت برداشته است و اگر جانشینم کارلوس ساینز بتواند یک یا 3 مسابقه را ببرد من به بازگشتم به فرمول یک بیشتر می اندیشم. اینکه مکلارن الان در مرحله سوم تعیین خط قرار می گیرد و می تواند در مسابقه امتیاز کسب کند اتفاق خوش آیندیست ولی من امسال مطمئنا برنامه ای برای حضور در فرمول یک ندارم ولی اگر کارلوس یک یا دو یا سه مسابقه را پیش از ابوظبی ببرد و پیروز شود من جوابم مثبت است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا