کیمی رایکونن: واقعا بد بودیم، شاید هم تقصیر باد و پیرلی بود


فرمول یک ایران – کیمی رایکونن راننده تیم آلفا رومئو بعد از مسابقه بیان کرد که ماشین وی بسیار بد عمل کرده، هرچند شاید مشکل از ماشین نبوده و شرایط پیست و مسابقه باعث آن شده است. کیمی در تعیین خط دومین گرندپری خود با تیم جدیدش توانست رتبه هشتم را کسب کند. مانند مسابقه اول در این گرندپری هم رایکونن موفق به کسب امتیاز شد که این امر نشان داد عملکرد خوب...

فرمول یک ایرانکیمی رایکونن راننده تیم آلفا رومئو بعد از مسابقه بیان کرد که ماشین وی بسیار بد عمل کرده، هرچند شاید مشکل از ماشین نبوده و شرایط پیست و مسابقه باعث آن شده است.

کیمی در تعیین خط دومین گرندپری خود با تیم جدیدش توانست رتبه هشتم را کسب کند. مانند مسابقه اول در این گرندپری هم رایکونن موفق به کسب امتیاز شد که این امر نشان داد عملکرد خوب پیش فصل آنها اتفاقی نبوده است. هرچند او روز آسانی را طی نکرده و از باد و لاستیک های پیرلی شکایت دارد. مرد یخی در پاسخ به خبرنگاری که درباره جذاب بودن مسابقه از وی سوال کرده بود، گفت :

بله بیشتر مسابقه این چنین بود. اما در میانه های مسابقه ماشین عملکرد خیلی بدی داشت، نمی دانم شاید بخاطر باد و لاستیک های پیرلی بود.

در میانه دور تا آخر آن شرایط خوب بود اما در نیمه ابتدایی دور و در پیچ های ۶،۷،۸و۱۰ رانندگی کار سختی بود. به همین خاطر مسابقه کمی سخت بود اما بعد از تعویض لاستیک ها ماشین احساس خیلی خوبی داشت.

کیمی رایکونن: واقعا بد بودیم، شاید هم تقصیر باد و پیرلی بودکیمی رایکونن: واقعا بد بودیم، شاید هم تقصیر باد و پیرلی بود کیمی رایکونن – بحرین 2019

رایکونن ادامه داد:

در ابتدای مسابقه سوخت ذخیره می کردم به همین خاطر توسط بقیه تحت فشار بودم و از من سبقت می گرفتند.

باید از مکلارن سبقت می گرفتیم که نشد و این مایه شرمساری است. می توانستم عبور کنم اما هر بار که نزدیک می شدم ماشین چسبندگی خود را از دست می داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی