لورنزو: برای تصادف نکردن در موتوجی پی آرژانتین تلاش خواهم کرد


موتوجی پی ایران – خورخه لورنزو، موتورسوار رپسول هوندا می گوید که برای موتوجی پی آرژانتین بسیار محتاط خواهد بود زیرا نمی خواهد که مصدومیت جدیدی برای او ایجاد شود. لورنزو در حال ریکاوری از عمل دوم خود در تعطیلات زمستانه بود که در تمرین سوم موتوجی پی قطر یک تصادف وحشتناک داشت و به مرکز پزشکی برده شد اما توانست تایید پزشکان برای شرکت در تعیین خط را...

موتوجی پی ایرانخورخه لورنزو، موتورسوار رپسول هوندا می گوید که برای موتوجی پی آرژانتین بسیار محتاط خواهد بود زیرا نمی خواهد که مصدومیت جدیدی برای او ایجاد شود.

لورنزو در حال ریکاوری از عمل دوم خود در تعطیلات زمستانه بود که در تمرین سوم موتوجی پی قطر یک تصادف وحشتناک داشت و به مرکز پزشکی برده شد اما توانست تایید پزشکان برای شرکت در تعیین خط را دریافت کند. در مرحله ی اول تعیین خط قطر نیز در دور ابتدایی نقش بر زمین شد و در مصاحبه ای اعلام کرد که تمام بدنش برای مسابقه قطر درد می کند.

لورنزو که در حال حاضر کلکسیونی از مصدومیت هاست، به استقبال دومین مسابقه ی فصل 2019 موتوجی پی می رود:

مطمئنا سعی می کنم که دیگر تصادفی نداشته باشم زیرا طبق محاسبات من، یکی دو مسابقه ی دیگر برای آمادگی کامل بدنم زمان نیاز دارم. پس بسیار بسیار مهم است که حادثه ای نداشته باشم.

نیاز دارم تا حاشیه امنیت بیشتری را در نظر بگیرم اما در عین حال می خواهم بهترین نتیجه ی ممکن را کسب کنم، بنابراین رسیدن به توافق بین این دو آسان نیست.

لورنزو: برای تصادف نکردن در موتوجی پی آرژانتین تلاش خواهم کردلورنزو: برای تصادف نکردن در موتوجی پی آرژانتین تلاش خواهم کرد مارک مارکز

هم تیمی لورنزو، مارک مارکز که در تعطیلات زمستانه ی موتوجی پی، عمل شانه را تجربه کرده، پس از دومی در مسابقه ی ابتدایی و برخی تمرینات موتوکراس، می گوید که برای مسابقه آرژانتین آماده است:

من در قطر نیز گفته ام که شانه ام مشکلی برای عملکردم بر روی موتور نداشته و من تلاش کرده ام که به زندگی عادی و تمریناتم برگردم.

اما شاید برای موتوکراس کمی زود بوده و من کمی احساس درد کردم اما کمک کرده که به رقابت کردن برگردم و شانه ام را فراموش کنم. پس از موتوکراس و در زمان پرواز به ارژانتین نیز کمی درد احساس کردم اما برای موتوجی پی فکر نمی کنم مشکلی باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر