حفظ روحیه انقلابی و استفاده از نیروهای جوان گره گشای مشکلات کشور است


حفظ روحیه انقلابی و استفاده از نیروهای جوان گره گشای مشکلات کشور است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حفظ روحیه انقلابی، استفاده از نیروهای جوان و مدیریت جهادی که در بیانیه مقام معظم رهبری هم به آن اشاره شده است گره گشای مشکلات کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سیدمحمد حسینی در جمع اعضای شاخه جوانان و دانشجویان خراسان رضوی جمعیت پیشرفت و عدالت در مشهد اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک منظومه سیاسی کامل و جامع است که توجه و عمل به آن می تواند موتور محرک کشور در چهل سال دوم انقلاب باشد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از نگاه دولت به غرب تصریح کرد: آمریکا قبله آمال دولتمردان است و بخش بزرگی از ضعف کارنامه اقتصادی دولت محصول نگاه به بیرون و غفلت از توان داخلی و ظرفیت منطقه ای ایران است

وی همچنین با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به عراق گفت: ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه تجارت و بازرگانی با عراق در زمینه های مختلف وجود دارد و این سفر دیرهنگام انجام گرفت.

حسینی عنوان کرد: دولت 90 درصد از بودجه را صرف حقوق و امور جاری کشور می کند و تنها 10 درصد به انجام کارهای عمرانی اختصاص می یاید که بسیار کم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم بیان کرد: در شرایطی که دشمن برای تمام کردن کار حکومت، به تحریم و آشوب ها دل بسته بود، رهنمودهای داهیانه رهبری، مشارکت بالای مردم در انتخابات و راهپیمایی ها و بینش سیاسی مردم باعث شکست توطئه ها و سرمایه گذاری های سنگین دشمن شد.

حسینی با تاکید بر اینکه حفظ روحیه انقلابی و استفاده از نیروهای جوان گره گشای مشکلات کشور است، اضافه کرد: در حالی که دشمن برای مایوس کردن مردم کشورمان، رو به فضاسازی رسانه ای آورده است، ایران با عقلانیت پیروزی های بزرگی را در منطقه رقم زده است.

وی اظهار داشت: اصولگرایان برای موفقیت در انتخابات آینده، یک شورای راهبردی را تشکیل خواهند داد که متشکل از نمایندگان حدود 17 تشکل، جمعیت و حزب سیاسی و جمعی از فعالان سیاسی کشور است.

در ابتدای این نشست مجید عسکری از اعضای جمعیت به تبیین ساختار، اهداف و ماموریت های جمعیت پیشرفت و عدالت پرداخت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)