سال نو مبارک


سال نو مبارک

تقریبا سال جدید از راه رسیده و انتظار همه ماها برای تموم شدن این سال دیگه رو به اتمام هست.  این پست هم مربوط تبریک سال نو اعضای خیلی خوب تیم گیم‌شات هست که برای پیشرفت سایت تلاش می‌کنند. اول از همه باید اشاره‌ای به وضعیت سایت بکنم که به ثبات در حال ادامه راه خود هست و تمام تلاش ما این بوده که با اخبار داغ و تهیه مقالات متنوع و با کیفیت همراه شما...

تقریبا سال جدید از راه رسیده و انتظار همه ماها برای تموم شدن این سال دیگه رو به اتمام هست. این پست هم مربوط تبریک سال نو اعضای خیلی خوب تیم گیم‌شات هست که برای پیشرفت سایت تلاش می‌کنند.

اول از همه باید اشاره‌ای به وضعیت سایت بکنم که به ثبات در حال ادامه راه خود هست و تمام تلاش ما این بوده که با اخبار داغ و تهیه مقالات متنوع و با کیفیت همراه شما باشیم. تو سال قبل گیم‌شات یک خونه تکونی اساسی داشت و تعدادی از نویسندگان که از ابتدا همراه با سایت بودند به دلایل مختلف از سایت جدا شدند. همین جا باید از همشون تشکر کنم و آرزوی سلامتی و شادکامی برای تک‌تکشون داشته باشم.

سال نو مبارک

خبرنگاران و نویسندگان جدید سایت هم همه بسیار توانا هستند و در همین مدت تلاش بسیار برای پیشرفت ما داشتند و به همشون خسته نباشید می‌گم و سال خوبی را براشون آرزو دارم. این هم پیام کوتاه از سمت چنتا از بچه‌های دوست داشتی سایت:

اشکان دولتی

سال 97 را به هیچ وجه نمی‌شود سال خوبی تصور کرد. مشکلات عظیم اقتصادی فشار زیادی به همه وارد کرده و حتی این موضوع در عملکرد سایت ما نیز اثر داشته است. با این وجود گیم‌شات همانند سال‌های پیش عملکرد خوبی داشت. نمی‌توان انتظار داشت که سال 98 بهتر شود ولی تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم امید داشتن است. حداقل برای یکی و دو روز مشکلات را فراموش کنید و شاد باشید. حداقل با اینکار می‌توانیم رسم چندهزار ساله نیاکان خود را به جا آوریم. در هر صورت سال نو مبارک.

سروش زمردی

چند ساعت تا پایان سالی که چندان خوشایند کسی نبود فاصله داریم به خصوص برای بازی‌بازان که شاید مشکلات پیش آمده آن‌ها را از بزرگ‌ترین تفریح‌شان دور‌ کرده است. به عنوان یکی از طرفداران گات که شاید از تمام شدن سریال مورد علاقه‌اش کمی آزرده است می‌گویم که امیدوارم با فرا رسیدن بهار بعد از زمستان سرد و بی‌جان وستروس شادی و نشاط به زندگی‌های ما نیز بازگردد.‌ جدال زنده‌ها و مردگان شاید در دنیای سینمایی زاده تخیل سازنده باشد ولی همه ما روزی خود را در نبردهای نابرابر این چنینی یافته‌ایم و در درون خود ایمان داریم که پیروز این میدان ما هستیم.
سال ۹۸ سالی است که نغمه آتش و یخ به پایان می‌رسد سرنوشت ویلن بنفش رنگ مارول در آن مشخص خواهد شد ولی مهم ‌تر از همه امیدواریم سالی باشد مانند تجربه یک بازی خوش‌ساخت جهان‌باز درست مثل زمانی که آن قدر مجذوب زیبایی‌های بازی شده‌اید که از ترس تمام شدنش خود را فقط با ساید کوئست‌ها سرگرم می‌کنید و بعد از اتمام بازی بازگشت به دنیای واقعی برایتان راحت نیست. سال ۹۸ مبارک

اشکان عالی خانی

سال 1397 هم با تمام ماجراجویی‌هایش به پایان رسید. حتما می‌دانید، زمانی که در حال تجربه یک بازی ماجرایی هستید، اطمینان دارید که با حل کردن فلان معما یا با پیدا کردن بیثار راهِ درست، حداقل می‌توانید مدتی را استراحت کرده و تا معما و مشکل بعدی، آسوده خاطر باشید. اما سال 97 اصلا شبیه به این بازی ماجرایی استاندارد نبود و بیشتر به یک شوتر اول شخص بد ساخت و بد قلق شباهت داشت؛ از همان شوترهای دیوانه‌واری که دشمنان از هر سمت و سویی روی سرت می‌ریزند و تو از یک جایی به بعد، کاملا ناامید می‌شوی و دلت می‌خواهد تا پناهگاه یا چکپوینت بعدی را فقط بدوی! سال 97 شبیه به یک نت فالشِ گیتار برقی بود که مرتبا تکرار می‌شد و تکرار می‌شد…..

با تمام این تفاسیر، امیدوار هستم تا سال 1398، سال بهتر و موفقیت آمیزتری برای تمام مردم (اعم از باز‌ی‌بازان و بازی‌سازان و اهالی رسانه) باشد. بازی‌های قند درون دل آب کن، تجربه‌های گیمی ناب و حالِ خوش، می‌توانند سال 98 را برای ما به یادماندنی کنند. سال نوی شما مبارک!

سارا کشاف

یکی از اتفاقات جالب سال ۹۷ واسم پیوستن به گروه خبری گیم شات بود. سردبیر باحالشون همه جوره وسط خیلی از مشکلات سایت رو مثل همیشه سرپا نگه داشت. مشکلاتی که برای خیلی از شماها نا آشنا نیست. خلاصه که آشنایی با گیم شات یه تغییر کوچیکی رو تو این سال واسم رقم زد. موفقیتای این سایت کم نبوده و امیدوارم که توی سال جدید هم همواره موجی از موفقیت‌های پیاپی رو نصیب خودش کند. سال نو مبارک.

شایان مددی

به‌طور خلاصه و بدون تاکید بر سخت‌بودن سالی که تا چند ساعت دیگر همه‌اش به خاطراتمان می‌پیوندد، و البته به دور از رفرنس‌ها و تشبیه و تمثیل‌های ویدئو گیمی به زندگی روزمره‌ی خودمان، امیدوارم ۹۸ سالی سرشار از زندگی باشد؛ هرچند سختی زندگی هنوز پابرجاست و دست‌بردار هم نیست، در عین حال از همان لحظه‌های کوچک، همان موسیقی‌ دلنشین و همان کات‌سین دل‌نشین بازی محبوبمان لذت ببریم، از جریان زندگی عقب نمانیم و بدون خستگی این مسیر را ادامه دهیم‌. خلاصه که «نوروزتون مبارک»

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سال نو مبارک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...