دانلود Sniper 3D Gun Shooter 3.0.0 بازی تک تیرانداز وظیفه شناس + مود


دانلود Sniper 3D Gun Shooter 3.0.0 بازی تک تیرانداز وظیفه شناس + مود

مجله آنلاین موبنا – یکی از جذاب ترین بازی های شبیه سازی تک تیراندازی اندروید با افزون بر 100 میلیون دانلود در گوگل پلی، Sniper 3D Gun Shooter نام دارد که هم به لحاظ گیم پلی و هم گرافیکی به خوبی می تواند گیمر را در ماموریت های جذابش همراه خود کند. Sniper 3D Gun Shooter Sniper 3D Gun Shooter تک تیرانداز وظیفه شناس! بازی تک تیرانداز حکایت یک تک...

مجله آنلاین موبنا – یکی از جذاب ترین بازی های شبیه سازی تک تیراندازی اندروید با افزون بر 100 میلیون دانلود در گوگل پلی، Sniper 3D Gun Shooter نام دارد که هم به لحاظ گیم پلی و هم گرافیکی به خوبی می تواند گیمر را در ماموریت های جذابش همراه خود کند.

دانلود Sniper 3D Gun Shooter 3.0.0 بازی تک تیرانداز وظیفه شناس + مودSniper 3D Gun Shooter

Sniper 3D Gun Shooter تک تیرانداز وظیفه شناس!

بازی تک تیرانداز حکایت یک تک تیرانداز را روایت می کند که در ماموریت های مختلف موظف می شود تا شخص یا اشخاص هدف را با یک گلوله راهی جهنم کند. کسانی که در ماموریت ها باید کشته شوند غالبا جاسوس، جانی بالفطره یا یک دزد از خدا بی خبر هستند که به مردم بیگناه آسیب رسانده اند.

همه چیز در یک کلمه خلاصه می شود: دقت

در تنظیمات بازی تعیین کنید که با دکمه های روی صفحه یا با شتاب سنج گوشی می خواهید دوربین تفنگ خود را کنترل کنید. از اینجا به بعد فقط بحث دقت و زمانبندی درست برای شلیک کردن است گاهی هدف ثابت و گاهی در حال حرکت است پس هر چه دقیق تر عمل کنید شانس انهدام هدف با همان اولین تیر بیشتر می شود.

اگر می خواهید در ماموریت سربلند شوید سر را نشانه بگیرید

اشاره شد که دقت در تیراندازی در این بازی اهمیت زیادی دارد. اما یک نکته دیگر هم وجود دارد هر چقدر هم که دقت کنید اگر مثلا به پای هدف شلیک کنید او از پا در نیامده و ماموریت شکست می خورد. بهترین راه تمام کردن ماموریت ها هدف گیری «سر» آن هاست تا با یک شلیک به هلاکت شان برسانید.

تفنگ دوربین دار خود را ارتفا دهید

بخشی در بازی وجود دارد به نام آرسنال، در این قسمت می توانید تفنگ جدید بخرید. در بخش آپگرید، تفنگ هایی که دارید را می توانید ارتقا دهید. ارتقا دادن تفنگ از خشاب گرفته تا صدا خفه کن و ذره بین و… را شامل می شود.

نقشه بازی برای انتخاب ماموریت ها

بعد از اینکه چند مرحله اول را تمام کنید نقشه بازی برای تان باز می شود از آنجا، نگاهی کلی به تمام ماموریت های قابل انجام می توانید داشته باشید که تعدادی سخت و تعدادی آسان هستند تا بتوانید ماموریت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گرافیک زیبا، صداگذاری هیجانی و افکت صحنه آهسته!

از گیم پلی، ماموریت ها و دنیای سلاح ها که بگذریم، گرافیک جالب بازی را نمی توانیم نادیده بگیریم. افکت های سینمایی بازی هم که اصلا کهنه نمی شوند وقتی هدف را به درستی نشانه می گیرید دوربین، به شکل صحنه آهسته، مسیر حرکت گلوله شما را تا برخورد به هدف نشان می دهد که بسیار جذاب است. در کنار این جذابیت های بصری صداگذاری بازی هم آب و تاب آن را بیشتر می کند طوری که بیشتر درگیر ماجرا می شوید.

ویژگی ها بازی Sniper 3D Gun Shooter :

گرافیک سه بعدی با انیمیشن های زیبا صدها ماموریت چالش برانگیز گسترده بزرگ مناطق ماموریت ها، از شهرهای بزرگ گرفته تا سواحل زیبا انبوهی از سلاح های سبک و سنگین کنترل آسان و روان بازی

تصاویر بازی:

دانلود Sniper 3D Gun Shooter اندروید (بروز رسانی 29 تیر 98) :

دانلود نسخه اصلی v3.0.0

دانلود نسخه مود شده v2.23.10

دانلود Sniper 3D Gun Shooter 3.0.0 بازی تک تیرانداز وظیفه شناس + مود
منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی