نیازمند توجه نظام برای رفع مشکلات حداقلی تربیت معلم هستیم


خنیفر با اشاره به وضعیت بودجه این دانشگاه گفت: نیازمند توجه ارکان نظام برای تأمین حداقل بودجه بهبود روند تربیت معلم هستیم.

نیازمند توجه نظام برای رفع مشکلات حداقلی تربیت معلم هستیمحسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بودجه دانشگاه فرهنگیان با توجه به گلایه‌هایی که نسبت به کمبود اعتبارات وجود داشت، اظهار کرد: موضوع بودجه فرآیندی پیچیده است و تلاش داریم تا بهترین بودجه را برای تأمین نیازهای تربیت معلم در این دانشگاه جذب کنیم.

وی ادامه داد: شرایط کشور، محدودیت‌ها و تحریم‌ها را درک می‌کنیم اما امیدواریم مسئولان التفات لازم را به موضوع تربیت معلم داشته باشند و حداقل کف بودجه را برای این دانشگاه اختصاص دهند تا امکان جذب جوانان علاقه‌مند به حرفه معلمی را داشته باشیم.

خنیفر درباره میزان بودجه نهایی با اشاره به اینکه هنوز اظهار نظر برای تعیین میزان بودجه قطعی نیست، گفت: بعد از تعطیلات نوروز و اعلام اولویت‌ها می‌توانیم درباره میزان بودجه و کسری یا کافی بودن آن اظهار نظر کنیم.

ارائه گزارش از فعالیت های دانشگاه به رئیس مجلس

رئیس دانشگاه فرهنگیان به دیداری غیررسمی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این جلسه گزارشی از اقدامات دانشگاه فرهنگیان را به سمع و نظر ایشان که یکی از ارکان مهم نظام هستند، رساندیم که در این مورد بازخوردهای مثبتی هم دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه گزارش‌های ارائه شده حاصل فعالیت‌های آمایشی دانشگاه بود، بیان کرد: آقای لاریجانی نسبت به عملکرد دانشگاه فرهنگیان و نظام تعلیم و تربیت دیدگاه مثتبی داشتند و قرار بر این شد تا در نشست‌های آتی رویکردهایی را برای حمایت از دانشگاه در نظر بگیرند.

خنیفر اظهار کرد: با توجه به این تعامل مثبت و قابل توجه رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا بعد از ایام نوروز دیداری دیگر داشته باشیم و برنامه‌ها، اولویت‌ها و راهکارهایی را برای تعامل بیشتر با مجلس به منظور رفع مشکلات و چالش‌های دانشگاه فرهنگیان مطرح کنیم و امیدواریم چنین تعاملاتی را با دیگر مسئولان ارکان نظام داشته باشیم تا دانشگاه فرهنگیان بتواند فعالیت‌های بهتری در حوزه تعلیم و تربیت و رفع نیازهایش داشته باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات