مسئولین، عزم و اراده خود را در اجرای گام دوم انفلاب اثبات نمایند


مسئولین، عزم و اراده خود را در اجرای گام دوم انفلاب اثبات نمایند

سران ایلات، طوایف و عشایر و نمایندگان اقوام کشور با امضا طومار و صدور بیانیه ای ضمن اعلام آمادگی برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب از مسئولین خواستند، اراده خود در اجرای این سند را در مقام عمل اثبات نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری بسیج ، به همت بسیج عشایری سران ایلات و طوایف و نمایندگان اقوام کشور شامل قوم آذری و قشقایی، قوم لر و بختیاری، قوم ترکمن، قوم عرب، قوم سیستانی و بلوچستانی، قوم کرد، قوم طی امضا طومار و صدور بیانیه ای بر لزوم اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز پدرانمان با لبیک به ندای امام خمینی (ره) برنو به دست، پرچم مبارزه با استبداد و استکبار را برافراشتند و امروز با افتخار چهل سال از انقلاب بزرگ‌اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم و افتخار داریم فصل جدیدی از رشد انقلاب را در مرحله "خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی " نظاره گر باشیم .

این انقلاب در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشت و قدم در دهه پنجاه حیات خود نهاد که اگر چه دشمنان مستکبرش، گمانهای باطلی در سر داشتند اما دوستانش در سراسر جهان امیدوارانه آنرا در گذر از چالش ها و به دست آوردن پیشرفت های خیره کننده، همواره سربلند دیده اند.

در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

عشایر در تمامی دوران انقلاب همواره پشتیبان و یاریگر انقلاب بوده و هست و امام خوبی ها به حق، این قشر را ذخایر انقلاب نامیدند.

تمامی اقوام و عشایر کشور ، ضمن تاکید بر اجرایی شدن سرفصل های اساسی مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ، آمادگی خود را برای اجرای این سند اعلام می دارد و از تمامی مسئولین کشور خواهانند، اراده خود در اجرای این سند را در مقام عمل اثبات نمایند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)