جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان + آدرس مراکز


جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان + آدرس مراکز

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان پرداخت.

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان + آدرس مراکزگودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره جزئیات اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸ اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش حدود ۱۱ میلیون نفر مسافر را برای ایام عید تحت پوشش قرار می‌دهد و مراکز رفاهی همچنین مدارس برای اسکان در نظر گرفته شده‌اند.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام در سامانه برای استفاده از مراکز اسکان از سوم تا ۲۴ اسفند ماه در نظر گرفته شد و سایر فرهنگیانی که در این بازه زمانی امکان ثبت نام نداشتند از امروز به بعد باید با مراجعه حضوری به مراکز اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از امروز به بعد مراکزی که فضای کافی برای پذیرش داشته باشند ثبت نام میکنند گفت: چنانچه ظرفیت مازاد در برخی مراکز وجود داشته باشد غیر فرهنگیان هم امکان استفاده از مراکز اسکان فرهنگیان را دارد.

کریمی فر تصریح کرد: تا پایان زمان ثبت نام اینترنتی بیش از ۲۹ هزار خانوار معادل ۱۵۰ هزار نفر برای استفاده از مراکز اسکان ثبت نام کرده‌اند.

وی درباره هزینه‌های استفاده از مراکز اسکان و مدارس اظهار کرد: هزینه‌ها نسبت به سال گذشته هیچگونه افزایش چشمگیری نداشته است و فرهنگیان می‌توانند همانند سال‌های گذشته از این مراکز در ایام نوروز بهره ببرند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مراکز و مدارس ویژه اسکان نوروزی به گروه‌های ممتاز، درجه یک و درجه دو تقسیم‌بندی می‌شوند که در هر کدام از این دسته‌بندی‌ها تعرفه‌ای جداگانه در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده آدرس مراکز اسکان نوروزی در سراسر کشور اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

جزئیات اسکان نوروزی برای عید ۹۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)