آمادگی استانداری برای رفع مشکل تقاطع های محور کمربندی جنوبی قرچک


آمادگی استانداری برای رفع مشکل تقاطع های محور کمربندی جنوبی قرچک

قرچک- مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران بر آمادگی استانداری تهران برای رفع مشکل تقاطع های محور کمربندی جنوبی قرچک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر خراسانی ظهر پنج شنبه در جلسه تصمیم گیری در خصوص تقاطع‌های همسطح و غیر همسطح محور کمربندی جنوبی با ریل راه آهن شهرستان قرچک که با حضور سرپرست فرمانداری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار قرچک و دیگر مسئولان برگزار شد، گفت: باید آینده قرچک در تعریف پروژه‌ها دیده شود و در اجرای پروژه‌ها سطحی نگر نبود.

وی با اشاره به اینکه راه آهن حومه‌ای تهران باید در سال ۹۸ افتتاح شود، بیان کرد: توسعه شهرک صنعتی برای رونق اقتصادی و اشتغال قرچک باید در تعریف هر پروژه مدنظر باشد.

خراسانی ادامه داد: برای اجرای تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد باید بهترین تصمیم گرفته شود، طوری که آینده شهر قرچک دیده شود و بر همین اساس نباید طوری عمل کنیم که پروژه‌های عمرانی فقط پوشش دهنده دو سه سال آینده باشند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: راه آهن حومه‌ای تهران نعمت بزرگی برای کل استان تهران است لذا در این زمینه استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا مشکل تقاطع‌های محور کمربندی جنوبی قرچک را رفع کند

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مربوط به تقاطع‌های محور کمربندی جنوبی قرچک، استانداری تهران آمادگی کامل دارد با تشکیل جلسات کارشناسی، این موضوع را تعیین تکلیف کند.

این مسئول افزود: در غرب تهران با اینکه پایه خطوط ریلی وجود نداشت اما این موضوع مصوب شد و شهرداری‌ها پای کار آمدند؛ در شهرستان قرچک نیز یا باید خط ریلی یا بی آر تی ایجاد شود.

وی بیان کرد: روزانه ۶۵۰ هزار خودرو در تهران تردد می‌کنند و ما بعد از ۱۵ سال توانستیم طرح زوج و فرد را با شرایط و ضوابط خاص باطل کنیم.


به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر خراسانی ظهر پنج شنبه در جلسه تصمیم گیری در خصوص تقاطع‌های همسطح و غیر همسطح محور کمربندی جنوبی با ریل راه آهن شهرستان قرچک که با حضور سرپرست فرمانداری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار قرچک و دیگر مسئولان برگزار شد، گفت: باید آینده قرچک در تعریف پروژه‌ها دیده شود و در اجرای پروژه‌ها سطحی نگر نبود.

وی با اشاره به اینکه راه آهن حومه‌ای تهران باید در سال ۹۸ افتتاح شود، بیان کرد: توسعه شهرک صنعتی برای رونق اقتصادی و اشتغال قرچک باید در تعریف هر پروژه مدنظر باشد.

خراسانی ادامه داد: برای اجرای تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد باید بهترین تصمیم گرفته شود، طوری که آینده شهر قرچک دیده شود و بر همین اساس نباید طوری عمل کنیم که پروژه‌های عمرانی فقط پوشش دهنده دو سه سال آینده باشند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: راه آهن حومه‌ای تهران نعمت بزرگی برای کل استان تهران است لذا در این زمینه استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا مشکل تقاطع‌های محور کمربندی جنوبی قرچک را رفع کند

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مربوط به تقاطع‌های محور کمربندی جنوبی قرچک، استانداری تهران آمادگی کامل دارد با تشکیل جلسات کارشناسی، این موضوع را تعیین تکلیف کند.

این مسئول افزود: در غرب تهران با اینکه پایه خطوط ریلی وجود نداشت اما این موضوع مصوب شد و شهرداری‌ها پای کار آمدند؛ در شهرستان قرچک نیز یا باید خط ریلی یا بی آر تی ایجاد شود.

وی بیان کرد: روزانه ۶۵۰ هزار خودرو در تهران تردد می‌کنند و ما بعد از ۱۵ سال توانستیم طرح زوج و فرد را با شرایط و ضوابط خاص باطل کنیم.

کد خبر 4568196

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان