فروش شرکت اکسیر طبیعت به بیش از 2 میلیارد ریال رسید


فروش شرکت اکسیر طبیعت به بیش از 2 میلیارد ریال رسید

ارومیه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فروش شرکت «اکسیر طبیعت رونیاس» به 2 میلیارد و 600 میلیون ریال رسید، گفت: این شرکت انواع صابون های گیاهی و محصولات مراقبت از پوست با منشا طبیعی و گیاهی را تولید و روانه بازار مصرف می کند.

حسن حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه استان های تهران، آذربایجان غربی، قزوین و فارس بازار هدف این محصول است، افزود: در مرحله بعدی نیز تلاش این شرکت، صادرات محموله های خود به کشور عراق است.
وی ادامه داد: شرکت اکسیر طبیعت رونیاس از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان ‌غربی بوده که با تکیه بر جدیدترین متد علمی در زمینه فرمولاسیون تخصصی محصولات مراقبت از پوست و مو و فرآوری مواد موثره گیاهی، موفق به تولید انواع صابون های گیاهی و محصولات مراقبت از پوست تخصصی با منشا طبیعی و گیاهی شده است.
وی بیان کرد: تجاری سازی محصولات این شرکت برای 23 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی کرده است.
وی با اشاره به اینکه قیمت این محصول داخلی یک چهارم قیمت خارجی است، اظهار داشت: این شرکت توانایی تولید 2 تا سه هزار عدد صابون گیاهی را در یک هفته دارد.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بیان کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند زمینه اشتغال جوانان نخبه استان را فراهم کند.
وی گفت: ترویج فعالیت شرکت های دانش بنیان و استفاده از فکر فعالان این حوزه می تواند یکی از بهترین روش ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار سال در راستای حمایت از کالای داخلی باشد.
وی ادامه داد: ورود به حوزه صادرات یکی از برنامه‌های اصلی این پارک برای شرکت‌های مستقر در سال‌های آینده بوده و در این راستا برگزاری تور‌های فناوری و شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی خارج از کشور جزو برنامه‌های اصلی این پارک به شمار می رود.
به گزارش ایرنا شرکت اکسیر طبیعت رونیاس از سال 1395 در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مستقر شده و از سال 1396 محصول خود را تجاری کرده است.
پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه گذار بپردازد.
مدیران این پارک در تلاش هستند تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشند.
9918/3072


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فواره در فرود