پوچتینو از فینال مهم تاتنهام گفت!


مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام می‌گوید این هفته برای لیگ برتر هفته بزرگی است و بازی‌های این هفته در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ تاثیر بسیار زیادی دارد. نوشته پوچتینو از فینال مهم تاتنهام گفت! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پوچتینو از فینال مهم تاتنهام گفت!

پوچتینو: بازی با برنلی برای تاتنهام یک فینال است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰
پوچتینو از فینال مهم تاتنهام گفت!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام می‌گوید این هفته برای لیگ برتر هفته بزرگی است و بازی‌های این هفته در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ تاثیر بسیار زیادی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو ، از بازی امروز تیمش مقابل برنلی به عنوان یک فینال یاد کرد و گفت این هفته برای لیگ برتر هفته بسیار بزرگ و سرنوشت‌سازی است. البته تاتنهام اگر در نیمه‌نهایی جام اتحادیه چلسی را شکست داده بود این هفته می‌توانست واقعا در یک فینال بازی کند.

درحالیکه منچسترسیتی صدرنشین به دلیل اینکه در فینال جام اتحادیه با چلسی بازی کرد، این هفته در لیگ برتر به میدان نخواهد رفت و لیورپول هم روز یکشنبه برای دیدار با منچستریونایتد به اولدترافورد خواهد رفت، تاتنهام این هفته فرصت عالی‌ای خواهد داشت تا با پیروزی مقابل برنلی، امتیازش با این دو تیم بزرگ صدرنشین را به تنها دو امتیاز کاهش دهد.

پوچتینو در این باره گفت:

” این هفته می‌تواند بزرگ و سرنوشت‌ساز باشد. بازی ما با برنلی این هفته برایمان در حکم یک فینال است. بازی ما با برنلی بر تعیین شکل و شمایل رقابت برای قهرمانی تاثیری بسیار زیادی خواهد داشت. سه امتیاز این بازی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد”.

سرمربی تاتنهام در ادامه اضافه کرد:

” ما امیدواریم که توانسته باشیم در طول هفته این اهمیت را به بازیکنانمان منتقل کرده باشیم تا برایشان جا افتاده باشد که بازی روز شنبه مقابل برنلی مهم‌ترین بازی ما تا اینجای کار است”.

پوچتینو در ادامه گفت:

” می‌دانیم که این روزها همه راجع به بازی‌های بعدی ما مقابل چلسی، آرسنال و دورتموند صحبت می‌کنند. ولی هدف ما این است که بازیکنان‌مان متوجه باشند که در حال حاضر هیچ چیز به اندازه پیروزی مقابل برنلی برای ما اهمیت ندارد. اگر این بازی را پیروز شویم بازی‌های دشوار بعدی را با روحیه متفاوتی برگزار خواهیم کرد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...