درباره‌ی مهاجم جدید نفت: رفیق آنری در آبادان


نکته‌ی جالب درباره‌ی کانجی،حضور او در کنار تیری آنری در خط حمله نیویورک ردبولز است. مهاجم نفت‌آبادان همراه با آنری زوج خط حمله نیویورک را در سال 2010 تشکیل داد و توانست یک گل در 13 بازی به ثمر برساند.

هم‌تیمی آنری، مهاجم جدید نفت‌آبادان

نفت‌آبادان برای پوشش نقاط ضعف خود در خط حمله، مهاجمی از گامبیا جذب کرد که اصالتی سنگالی دارد. مهاجمی 33 ساله به نام ماکومبا کانجی که با کوله‌باری از تجربه به آبادان امده تا مشکل گلزنی نفت را حل کند. کانجی سابقه ی بازی برای نیویورک ردبولز، کلرادو راپیدز و هیوستون را در ام‌ال‌اس دارد. او سال 2010 همراه با کلرادو راپیدزعنوان قهرمانی ام‌ال‌اس را به‌دست آورده و 2 بار هم در سال‌های 2008 و 2012 همراه با نیویورک ردبولز و هیوستون روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاده.

نکته‌ی جالب درباره‌ی کانجی، حضور او در کنار تیری آنری در خط حمله نیویورک ردبولز است. مهاجم جدید نفت‌آبادان همراه با آنری زوج خط حمله نیویورک را در سال 2010 تشکیل داد و توانست برای این تیم یک گل در 13 بازی به ثمر برساند. کانجی بعد از حضور چند ساله در ام‌ال‌اس، پیراهن کالونی و سپس لوادیاکوس در لیگ یونان را پوشید و بعد از یکی دو فصل به فنلاند رفت تا در ترکیب باشگاه اچ‌جی‌کی بازی کند.

درباره‌ی مهاجم جدید نفت: رفیق آنری در آبادان---

الفیصلی در لیگ عربستان تیم بعدی کانجی بود. مهاجمی 193 سانتیمتری که فقط 2 گل برای الفیصلی زد و با این آمار نه چندان مناسب به فنلاند برگشت تا دوباره برای اچ‌جی‌کی بازی کند. اینتر تورکو و سپس هونکا تیم‌های بعدی کانجی در لیگ فنلاند بودند. این مهاجم اهل گامبیاف فصل 2018 عنوان سوم جدول رده‌بندی بهترین گلزن‌های لیگ فنلاند را به‌دست آورد. او در 26 بازی، 16 گل برای هونکا زد و بعد از کلاوس برزیلی و کارجالانن فنلاندی در جایگاه سوم ایستاد. همچنین گل‌های کانجی باعث شد تا هونکا در پایان فصل و با کسب 58 امتیاز از 33 بازی رده‌ی چهارم جدول را کسب کند.

درباره‌ی مهاجم جدید نفت: رفیق آنری در آبادان---

کانجی تاکنون برای تیم ملی گامبیا بازی نکرده اما چون از یک لیگ اروپایی به لیگ برتر امده، مشکلی برای بازی در ترکیب نفت‌آبادان ندارد. او در تمام لیگ‌هایی که به میدان رفته، 220 بازی انجام داده و فقط 46 گل زده. در جام‌های حذفی نیز 4 بازی و 2 گل زده در کارنامه‌ی کانجی به ثبت رسیده است. او در لیگ‌های قاره‌ای نیز 20 بازی انجام داده و 5 گل زده.

آمار گل‌های کانجی به نسبت بازی‌هایی که به میدان رفته، آمار جالبی نیست. هر چند تجربه‌ی بازی در کنار بازیکنان بزرگی چون رافائل مارکز- کاپیتان سابق تیم ملی مکزیک- و تیری آنری می‌تواند او و نفت‌‌آبادان را برای موفقیت در لیگ برتر کمک کند.

9


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زبده الاخبار فی سوانح الاسفار (سفرنامه ایران - قرن نوزدهم میلادی)