بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان


بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان

در بین تفریحات مشهد می‌توانید گزینه‌های بسیار خوبی را برای کودکان انتخاب کنید که می‌توانند خاطرات فراموش نشدنی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند. تعدادی از شهربازی‌های مشهد و سایر امکانات تفریحی این شهر که در بسیاری از مواقع برای بزرگسالان هم هیجان انگیز هستند، در ادامه معرفی خواهیم کرد.

سفر به مشهد و زیارت و بازدید از جاذبه‌های تاریخی برای همه خاطره انگیز است، اما تفریح و خوشگذرانی برای کودکان معنا و مفهوم دیگری دارد. خوشبختانه در بین تفریحات مشهد می‌توانید گزینه‌های بسیار خوبی را برای کودکان انتخاب کنید که می‌توانند خاطرات فراموش نشدنی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند. تعدادی از شهربازی‌های مشهد و سایر امکانات تفریحی این شهر که در بسیاری از مواقع برای بزرگسالان هم هیجان انگیز هستند، در ادامه معرفی خواهیم کرد.
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان
شهربازی پارک ملت، قدیمی‌ترین تفریحات مشهد برای کودکان
درست است که در دنیای امروز توجه زیادی به ایجاد مراکز تفریحی برای کودکان شده است، اما این بدان معنا نیست که در گذشته به این مساله اهمیت داده نمیشد. برای مثال پارک ملت، که هیجان آن برای خیلی‌ها نوستالژی و دنیایی از خاطره شده است. می‌توان گفت که مشهد را خیلی‌ها با پارک ملت آن میشناسند و از طبیعت زیبا و قدمت بالای این پاک کاملا آگاه هستند. در قسمت غربی این پارک، شهربازی مجهزی وجود دارد که در بین تمام وسایل بازی آن، چرخ و فلکش کاملا مشهور است و یکی از بزرگترین چرخ و فلک‌های خاورمیانه محسوب میشود. لازم است بدانید که این شهربازی در سال ۱۳۵۱ ساخته شد و بزرگترین ویژگی آن تطابق تمام وسایلش با استاندارد‌های جهانی می‌باشد و شرایط مناسب برای تفریح و بازی کودکان و سایر افراد خانواده با هر گروه سنی را فراهم میکند.
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکاناز بهترین بخش‌های شهربازی پارک ملت مشهد می‌توان به تاب چرخشی، اسکیت بورد، آکروجت فضایی، ترن هوایی، تاپ اسپین، کستی دوقلو، تاب گردان، فایربال اشاره کرد. البته اگر دوست دارید شما هم در کنار کودکانتان لذت تفریحی گروهی را تجربه کنید، میتوانید از قطار، فانفار یا همان چرخ و فلک، ماشین برقی و کشتی صبا استفاده کنید.

آدرس: مشهد، ابتدای بلوار وکیل آباد، پارک ملت
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان
شهربازی سرزمین عجایب
برای این که بتوانید در کنار خرید از مراکز خرید مشهد، کودکان هم لذت کافی از سفر ببرند، می‌توانید به الماس شرق بروید و یکی از بهترین لحظات را برای تمام افراد خانواده در سرزمین عجایب تجربه کنید. امکانات تفریحی این مجموعه تنوع بالایی دارند و بولینگ و بیلیارد آن به شدت مورد توجه جوانان و بزرگسالان قرار گرفته است. فوتبال دستی، بیلیارد، بولینگ، ماشین برقی، قطار، ماشین کوبنده، بازی‌های کامپیوتری از جمله امکانات تفریحی در سرزمین عجایب می‌باشند.
آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، طبقه سوم و چهارم مرکز خرید الماس شرق
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان
شهربازی سرپوشیده هپی لند مشهد
بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) و زمانیکه قصد خرید سوغاتی‌های مشهد را دارید، می‌توانید به خیابان طبرسی که فاصله‌ی بسیار کمی با حرم دارد بروید و در مجتمع تجاری آرمیتاژ، فرصت بازی در هپی لند را به کودکانتان هدیه دهید. بازی‌های هیجان انگیز و متنوع مانند انگری برد، ماشین کوبنده، بیلیارد، هلی کوپتر، کشتی، سینما چند بعدی، سیمیلاتور، صخره نوردی و پلی استیشن از جمله بازی‌ها و امکانات تفریحی مشهد در هپی لند می‌باشند.

آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، بین طبرسی ۲۷ و ۲۹، طبقه سوم مجتمع تجاری آرمیتاژ
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان
سرزمین بازی‌ها مشهد
یکی دیگر از فضا‌های مخصوص بازی و تفریح کودکان و بزرگسالان که در تمام فصول سال شرایط مناسبی دارد، سرزمین بازی‌ها می‌باشد. اگر با اتوبوس به این شهر سفر کرده اید، کافیست بعد از رسیدن به پایانه مسافربری امام رضا به طبقه منهای یک ساختمان مرکزی پایانه بروید و از امکاناتی مانند لیزرشو، ماشین برقی، سینما چند بعدی، فوتبال دستی، صخره نوردی متحرک، پینت بال، قطار، بولینگ و بیلیارد استفاده کنید. دسترسی به این شهربازی خیلی راحت است و می‌توانید فاصله‌ی حرم تا این نقطه را با اتوبوس‌های تندرو و در کمتر از ده دقیقه طی کنید.

آدرس: مشهد، انتهای خیابان امام رضا، پایانه مسافربری، طبقه منهای یک
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان
سالن پاتیناژ پدیده مشهد
درست است که مشهد شرایط آب و هوایی مناسب برای اسکی روی یخ و پاتیناژ را ندارد، اما خوشبختانه در چند سال اخیر در مجموعه‌ی پدیده شاندیز، سالن پاتیناژ افتتاح شده و شرایط خوبی را برای تفریح کودکان و سایر افراد خانواده فراهم کرده است. لازم به ذکر است که استفاده از سالن پاتیناژ برای دختران زیر ۹ سال امکان پذیر می‌باشد و برای آقایان محدودیت سنی وجود ندارد.

آدرس: مشهد، شاندیز، مجموعه پدیده شاندیز
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان
شهر مشاغل کارالند
یکی از بهترین تفریحات مشهد برای کودکان بدون شک شهر مشاغل و آشنایی با نحوه‌ی کار و فعالیت مشاغل مختلف می‌باشد. این مرکز تفریحی و سرگرمی دارای وسعت ۸۰۰ متر بوده و شرایط خوبی را برای فعالیت کودکان در شغل‌هایی مانند آتش نشانی، دندان پزشکی، گالری نقاشی، موسیقی، بانکداری، شیرینی سرا، سالن زیبایی، آموزش رانندگی و ... فراهم کرده است.

آدرس: مشهد، هفت تیر ۸، مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن، طبقه ۳
بهترین مراکز تفریحی مشهد برای کودکان
پارک علمی پروفسور بازیما مشهد
سفر به درون بدن انسان اولین مزیت انتخاب پارک موضوعی پروفسور بازیما می‌باشد که برای اولین بار در کشور و در شهر مشهد امکان پذیر شده است. در این پارک علاوه بر آشنایی با قسمت‌های مختلف بدن انسان می‌توانید کودکانتان را با نحوه‌ی زندگی انسان‌های اولیه و دایناسورها، غارنشینی، زندگی جانواران دریایی، علم نجوم و چگونگی بوجود آمدن کره زمین و جهان آشنا کنید. لازم است بدانید که این پارک سومین پارک موضوعی دنیا می‌باشد که نمونه‌های مشابه آن را می‌توانید در سنگاپور و کورپوس هلند ببینید.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری وصال، طبقه ۴


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روستای میان تنگ منصوری اسلام آباد غرب