دریاچه جوربند


یکی دیگر از روستاهای توریستی چمستان روستای جوربند است که تا الیمالات نیم ساعت فاصله دارد. ویلاهای زیادی در این روستا ساخته شده، اما جوربند را به دریاچه مصنوعی و پارک‌های جنگلی‌اش می‌شناسند.جوربند روستایی است از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران ایران. 15 کیلومتر که از شهر نور مازندران به سمت جنوب […] نوشته دریاچه جوربند اولین بار در...

یکی دیگر از روستاهای توریستی چمستان روستای جوربند است که تا الیمالات نیم ساعت فاصله دارد. ویلاهای زیادی در این روستا ساخته شده، اما جوربند را به دریاچه مصنوعی و پارک‌های جنگلی‌اش می‌شناسند.جوربند روستایی است از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران ایران. ۱۵ کیلومتر که از شهر نور مازندران به سمت جنوب پیش بروید به منطقه خوش آب و هوایی به نام چمستان میرسید که یکی از مناطقی است که میزبان گردشگران بسیاری در تمام فصول سال میباشد.در آنجا باید از رهگذران آدرس روستای جوربند را بپرسید تا شما را راهنمایی کنند.شما به جاده ای پیچ در پیچ می رسید که بسیار زیبا و بکر است .جاده ای باریک و جنگلی در دامنه کوههای سربه فلک کشیده البرز٬پیچ می خورد و بالا میرود.

ارتفاع میگیرید و دره عمیق کنارتان هر لحظه عمیق تر میشود.هوا خنک تر شده و از رطوبت کمی کاسته میشود چون شما کمی از دریا فاصله میگیرید. هرازگاهی از دامنه های سبز کوه٬رد آبی پایین میاید.ابشارهای تنگ و باریک و گاهی هم خروشان با آبی بسیار خنک می بینید . کم کم روستای جوربند نمایان می شود .با خانه های روستایی و زمینهای کشاورزی و جاده ای نیمه آسفالت که در دل روستا پیش میرود و از یک جایی به بعد دیگر کاملا خاکی میشود.یکی از جاهای دیدنی که این روستا به آن معروف شده است دریاچه مصنوعی جوربند است که دارای ۳ هکتار وسعت می باشد که امروزه پذیرای تورهای گردشگری و مسافران خوش ذوق برای لذت بردن از این آب و هوا می باشد .

دریاچه جوربند

دریاچه جوربند

دریاچه جوربند

دریاچه جوربند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس