اعلام شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد


پذیرفته‌شدگان نهایی گروه علوم پزشکی کارشناسی ناپیوسته 97 دانشگاه آزاد می‌توانند از روز شـنبه چهار اسفند نسبت‌به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اعلام شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزادبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، شـرکت‌کننـدگان در آزمــون علوم پزشکی دانشگاه آزاد بـا مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشـگاه از نتیجــه آن مطلــع شوند.

پذیرفته‌شـدگان بایـد روز شـنبه چهار اسفندماه ۹۷ به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک لازم جهـت ثبت‌نام به واحد‌های ذی‌ربط که نشانی و تلفن آنهـا در سامانه اینترنتی مرکز سـنجش و پـذیرش دانشـگاه و سـامانه دانشـگاه آزاد درج شده است مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان واحد‌های پزشکی تهـران و اراک جهت اطـلاع از چگـونگی و زمـان ثبـت نـام مقتضی است به آدرس سایت آن واحـد هـا بـه شـرح ذیل مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد

اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل سازی واحد‌های درسی

اصل شناسنامه عکس‌دار و ۲ برگ تصویر از تمام صفحات آن

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی

شش قطعه عکس ۴×۳

اصل و ۲ برگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد.

تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید