ویوو V15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی از راه رسید


رسانه کلیک – گوشی ویوو V15 پرو رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی پاپ آپ و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. ویوو از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. ویوو V15 پرو به نمایشگر امولد مجهز شده که فاقد بریدگی است چرا که ویوو برای این محصول دوربین سلفی پاپ آپ در […] نوشته ویوو V15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی از راه رسید اولین...

رسانه کلیک – گوشی ویوو V15 پرو رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی پاپ آپ و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است.

ویوو از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. ویوو V15 پرو به نمایشگر امولد مجهز شده که فاقد بریدگی است چرا که ویوو برای این محصول دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته است.

این دستگاه دارای دوربین سلفی پاپ آپ بوده که یک سنسور 32 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. در پشت این اسمارت فون دوربین سلفی سه گانه به چشم می خورد.

دوربین اصلی این محصول دارای سنسورهای 48، 8 و 5 مگاپیکسلی است که سنسور آخر برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می گیرد.

ویوو V15 پرو دارای یک نمایشگر 6.39 اینچی با فناوری سوپر امولد است. حاشیه بخش بالایی این دستگاه ضخامتی برابر با 2.22 میلی متر دارد و ضخامت حاشیه های کنار صفحه نمایش برابر با 1.75 میلی متر است. نسبت نمایشگر به بدنه این محصول برابر با 91.64 درصد است.

ویوو V15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی از راه رسید

قدرت جدیدترین محصول شرکت Vivo را چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین می کند. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 6/8 گیگابایت رم در اختیار خریداران قرار می گیرد که البته هر دو نمونه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

ویوو برای این گوشی هوشمند، سیستم عامل پیش فرض Funtouch OS 9 در نظر گرفته که بر اساس سیستم عامل اندروید پای توسعه یافته است. این دستگاه از قابلیت Game Mode 5.0 بهره می برد.

تامین انرژی گوشی ویوو V15 پرو بر عهده یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است که از قابلیت شارژ سریع Dual Engine پشتیبانی می کند. کاربران برای شارژ این دستگاه باید از پورت USB Type-C استفاده کنند.

کاربران می توانند این گوشی هوشمند را در دو رنگ آبی و قرمز مرجانی سفارش دهند. قیمت نسخه پایه این دستگاه مجهز به 6 گیگابایت رم برابر با 405 دلار است.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی