اطلاعیه بانک اقتصادنوین در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله 25


در پی سررسید شدن اوراق گواهی سپرده منتشره در بازه زمانی 96.11.28 لغایت 96.12.10 و با مجوز صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران این اوراق از روز یک‌شنبه مورخ 97.11.28 ، قابل تبدیل به اوراق گواهی سپرده جدید با نرخ 18 درصد سالانه با مقاطع پرداخت سود ماهیانه می‌باشد.

اطلاعیه بانک اقتصادنوین در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله 25
پول‌نیوز - بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تسریع در امور مشتریان، اوراق گواهی سپرده مرحله 25 صادره توسط این بانک با اوراق جدید جایگزین می‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پی سررسید شدن اوراق گواهی سپرده منتشره در بازه زمانی 96.11.28 لغایت 96.12.10 و با مجوز صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران این اوراق از روز یک‌شنبه مورخ 97.11.28 ، قابل تبدیل به اوراق گواهی سپرده جدید با نرخ 18 درصد سالانه با مقاطع پرداخت سود ماهیانه می‌باشد.

اوراق جدید با نام و قابل انتقال به غیر و همراه با قابلیت بازخرید قبل از سررسید نزد شعب بانک اقتصادنوین با نرخ بازخرید کمتر از شش ماه ماندگاری از تاریخ خرید معادل 10 درصد سالیانه و با بیش از شش ماه ماندگاری از تاریخ خرید 14 درصد سالیانه می‌باشد.

شایان ذکر است به منظور رفاه حال مشتریان گرانقدر بانک اقتصادنوین و تسریع در امور ایشان، برای تبدیل موصوف نیازی به مراجعه مشتریان ارجمند به شعبه نخواهد بود و این تبدیل به صورت سیستمی انجام خواهد شد.

مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !