اهتمام همه دستگاه های مسئول برای استقبال ازگردشگران و مسافران نوروزی در مازندران


اهتمام همه دستگاه های مسئول برای استقبال ازگردشگران و مسافران نوروزی در مازندران

رازجویان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تاکید کرد: همه دستگاه های مسئول باید برای ارایه خدمات هر چه مطلوب تر به گردشگران در ایام نوروز اهتمام کنند / باید با احصا و رفع برخی مشکلات، زمینه را برای پذیرایی مطلوب از مسافران در ایام نوروز آماده کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از ساری ،مهدی رازجویان، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به این که برای ارایه خدمات شایسته به گردشگران باید کمیته های ۱۲ گانه فعال تر شوند، افزود: باید با احصا و رفع برخی مشکلات، زمینه را برای پذیرایی مطلوب از مسافران در ایام نوروز آماده کنیم.

وی با بیان این که با افزایش قیمت ارز شاهد رشد سفرهای داخلی هستیم، یادآور شد: برای جبران کمبود پزشک و متخصصان در این ایام، دانشگاه اهتمام ویژه ای داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، بر جمع آوری متکدیان از سوی فرمانداری ها تاکید کرد و افزود: حل مشکلات و گره های ترافیکی در این ایام از مسایل بسیار مهم است و شورای ترافیک شهرستان ها باید جدی تر پیگیری شود و گزارش ها مستمرا ارائه گردد.

رازجویتان، عنوان کرد: تمهیدات لازم برای تامین آب شرب در شهرها و روستاها اندیشیده شود بنحوی در ایام نوروز بهیچ وجه شاهد کمبود آب شرب در استان نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، افزود: بر پاکسازی سطوح شهر و نظافت سرویس های بهداشتی نظارت شود تا مسافران و گردشگران خدمات خوبی را دریافت کنند..

۴۶

کد خبر 1233037

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل