قیمت شیائومی Mi 9 لو رفت؛ شروع از 516 دلار


رسانه کلیک – قیمت شیائومی Mi 9 فاش شد. نسخه عادی این دستگاه دارای قیمت پایه 516 دلار بوده و مدل شفاف آن با قیمت 885 دلار روانه بازار می شود. شرکت شیائومی در تاریخ 20 فوریه از پرچمدار جدید خود، می 9 به صورت رسمی رونمایی می کند (شیائومی Mi 9 تاریخ 1 اسفند با […] نوشته قیمت شیائومی Mi 9 لو رفت؛ شروع از 516 دلار اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – قیمت شیائومی Mi 9 فاش شد. نسخه عادی این دستگاه دارای قیمت پایه 516 دلار بوده و مدل شفاف آن با قیمت 885 دلار روانه بازار می شود.

شرکت شیائومی در تاریخ 20 فوریه از پرچمدار جدید خود، می 9 به صورت رسمی رونمایی می کند (شیائومی Mi 9 تاریخ 1 اسفند با دوربین اصلی سه گانه از راه می رسد). تا به امروز اطلاعات و تصاویر زیادی از محصول به اینترنت راه پیدا کرده است.

چند روز پیش مدیر عامل این شرکت، رندرهای رسمی شیائومی Mi 9 را در اختیار رسانه ها قرار داد (رندرهای رسمی شیائومی می 9 منتشر شد). علاوه بر تصاویر، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند نیز مشخص شده است.

قدرت پرچمدار آینده شیائومی را چیپست اسنپدراگون 855 تامین می کند (شیائومی می 9 با چیپست اسنپدراگون 855 در راه است). دوربین اصلی سه گانه این دستگاه از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برد.

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که قیمت شیائومی Mi 9 را مشخص می کند. این گوشی هوشمند در نسخه پایه خود با قیمت 516 دلار روانه بازار می شود. علاوه بر نسخه استاندارد، نمونه شفاف آن نیز با قیمت پایه 885 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت شیائومی Mi 9 لو رفت؛ شروع از 516 دلار

در صورتی که اطلاعات جدید صحت داشته باشند، قیمت شیائومی می 9 در مقایسه با نسل گذشته خود بالاتر است. شیائومی Mi 8 با قیمت پایه 398 دلار روانه بازار شده بود. یکی از دلایل افزایش قیمت این محصول را می توان در حضور دوربین اصلی سه گانه روی پنل پشتی آن جستجو کرد.

در تصویر منتشر شده، ابعاد حاشیه اطراف صفحه نمایش چندین محصول مانند ویوو X23 و آنر V20 با یکدیگر مقایسه شده اند. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده شیائومی دارای کمتری حاشیه در اطراف صفحه نمایش خود است. این گوشی هوشمند با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش از راه می رسد.

در تاریخ 20 فوریه، گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ نیز در معرض دید عموم قرار می گیرند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...