طرح روشنایی جاده شوش - دزفول افتتاح شد


طرح روشنایی جاده شوش - دزفول افتتاح شد

دزفول - ایرنا - طرح تامین روشنایی بخشی از جاده شوش - دزفول به طول چهار کیلومتر با اجرای بیش از پنجهزار و 600 متر شبکه برق به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای شهرستان شوش جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور تامین روشنایی بخشی از جاده مذکور 89 اصله پایه و 169 دستگاه سرچراغ معابر و چهار دستگاه ترانس برق نصب شده است.
حسین چنانه افزود:با توجه به تردد بالای خودرو در مسیر شوش - دزفول تامین روشنایی این جاده در کاهش حوادث رانندگی و افزایش ضریب ایمنی خودروها در ساعات شب نقش بسزایی دارد.
وی تامین هزینه این پروژه را از محل منابع اداره کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد و افزود:برای تکمیل این پروژه بیش از 45میلیارد ریال هزینه شده است.
چنانه دیگر پروژه های این اداره را احداث دور برگردان شهرک بهرام ، اجرای روکش جاده چغازنبیل به طول چهار کیلومتر و آغاز بهسازی جاده دهستان چنانه در بخش فتح المبین با 25میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد.
جاده شوش - دزفول به طول 25 کیلومتر از جاده های ترافیکی شمال خوزستان است که بخش زیادی از محصولات کشاورزی تولید این منطقه از مسیر جاده مذکور حمل و جابجا می شود.
7280/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا