سیزدهمین جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران برگزار می شود


سیزدهمین جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران برگزار می شود

تهران - ایرنا - سیزدهمین جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران فردا برگزار می شود ، در این نشست قرار است دبیرکل، قائم مقام، سخنگو و مسئول دفتر سیاسی (حاما) طبق اساسنامه سالانه انتخاب شوند.

'پیام فیض' مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت : سیزدهمین جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت عصر جمعه در دفتر مرکزی حزب اراده ملت برگزار می شود و طبق اساسنامه بصورت سالانه در این جلسه ما انتخاب دبیرکل، قائم مقام دبیرکل، سخنگو، دبیر شورای مرکزی، مسئول دفتر سیاسی و اعضای آن و نمایندگان شورای مرکزی در هیات نظارت شاخه جوانان و شورای هفته نامه حزب را در دستور کار داریم. پیش از رای گیری افراد مسئول در سمت های فوق به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله خود می پردازند.
وی ادامه داد: همچنین در دستورات فرعی این جلسه بررسی وضعیت کمیته ها و کارگروه ها، وضعیت ارگان های خبری حزب و امور شعب نیز در برنامه جلسه قرار گرفته است.
فیض اظهار داشت: طبق تصمیم گیری مدت مسئولیت این دوره از اعضای منتخب تا تابستان سال 1399 است.
به گزارش ایرنا، حزب اراده ملت از زمان تاسیس خود در سال 1379 تاکنون 9 کنگره برگزار کرده است. در شورای مرکزی این تشکل سیاسی 21 نفر عضویت دارند و ریاست شورا برعهده احمد حکیمی پور است. همچنین حکیمی پور هشت دوره دبیر کلی این حزب را برعهده داشته است و قرار است در نشست روز جمعه دبیرکل جدید این تشکل اصلاح طلب انتخاب شود.
**1751**3202

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری